mandag 24. oktober 2011

Lesbebar, barnebursdag, & Footloose!

God mandagskveld! Her kommer en liten update fra meg.. 
Jeg har hatt en forholdsvis travel helg, til meg å vœre vel og merke. ;-)
Begynte fredagen sammen med svigersøss og vin, som vanlig. Så fant vi plutselig ut at Sanat, dama hennes, samt tanta til David og ei venninne skulle ut på en lesbebar som heter Gingers, så vi bestemte oss for å henge oss på.

Har vœrt på Gingers et par ganger før med så og si samme gjengen, men dette er den morsomste gangen sålangt. Det ble biljard-spilling, Chardonnay, musikk og masse skravling. Så koselig atte=)
Karla og jeg hev oss i en taxi litt før de andre og dro hjem og spiste nattmat og la oss. :-)

Bilder fra fredagen:


Karla og meg=)

Karla og Brenda=)
Jeg vant og greier=)

Brenda og meg=)


Lørdagen gikk turen til New Jersey utpå ettermiddagen, til Kailyn's bursdag. Hun er datteren til kusina til David, og bursdagen skulle vœre på et sted hvor de har flere klatrestativer og leke-greier for barn, og hvor de arrangerer bursdager med pizza og kaker og hele pakka.



Og deretter gikk turen til svigers sitt hus, for vin, takeout, osv. :-) Ble en veldig hyggelig kveld der og, før vi satte snuta tilbake til Brooklyn utpå natta=)
Meg og svigersøstrene mine=)

Svigermor med Harry=)
Og i går, søndag, startet vi dagen med pizza...lol. Finnes ikke noe bedre på en søndag <3 ;-)
Og sa dro jeg til Manhattan med Karla og Makayla, for å dra på kino og se Footloose. Knallfilm, btw. Anbefales!

Og...ja, det var vel egentlig helgen min. :-)



Begynner å nœrme seg hjemkomst for David fra 6-ukers treningen de har vœrt på nå. Så om en ukes tid tar jeg turen nedover til North Carolina igjen sammen med Heather. Jeg gleder meg til å vœre litt i huset mitt igjen..det blir så bra så! Og jeg gleder meg ikke minst til å se David igjen! <3


Nå derimot må jeg fokuserer på the important stuff...nemlig lekser. Ugh! Så, ja....vi blogges videre en annen gang. ;-)



Piz out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar