onsdag 19. oktober 2011

photo booth photos =)

Hahah..jeg digger photoboothen på denne macen her altså.. :-) Og i mangel på andre bilder å vise dere fra de siste par dagene mine ble det sånne bilder denne gangen.. ;-) loool.


Som dere da sikkert skjønner har ikke mine dager bestått av så mye interessant. Gårsdagen gikk med til et legebesøk for å sjekke at alt er bare bra med skrotten. Jeg er jo tross alt snart halvveis til 50. Greit å sjekke litt da. Men alt ser fint ut ser det ut til. :-)
Ellers ble det litt trening med svigersøss i går, og ellers det vanlige...tv og slikt vet dere. 
Og da klokken nœrmet seg halv ett i natt begynte jeg på essayet mitt, som skulle leveres i dag. Enda godt jeg gir meg selv så god tid på slike ting. Har jo tross alt bare hatt to uker på meg. Men jeg ble da ferdig og fikk levert tidligere i kveld.

Dagen i dag var latterlig slapp...våknet klokken ett(!!) på ettermiddagen. Kanskje ikke så rart når man sitter oppe til fire om morran. Men anyway.. Hadde et par timer på meg til lekser, kosing med vofsen, og litt kokkelering.
I tillegg føler jeg at jeg har vœrt på tråden med alle slags tidssoner i dag. Først ringte David klokken 2 (og da var jo klokken 11 på formiddagen i California, hvor han befinner seg). Sa jeg fikk skravlet litt med han. Han skal nemlig tilbake ut i field'en en ukes tid, etter et par dager på basen der borte. Så da fikk vi skravla litt..kjempekoselig. Jeg savner han sånn! <3
Og i det jeg var i ferd med å legge på med han kimte det dobbelt i øret. Da var det nemlig mamsen som prøvde å komme igjennom. For i Norge var jo klokken allerede 8 om kvelden.. :) Rare greier..hehe. Men ja...sa da fikk jeg min lille oppdatering hjemmefra. Det er så leit å vœre langt hjemmefra (selv om jeg begynner å bli vandt til det), men det hjelper veldig å ha skravlingen over telefon eller skype flere ganger i løpet av uka.. :-) Gleder meg til jeg har alle papirene mine i orden og kan sette kursen over dammen. ;) <3 JEG SAVNER ALLE HJEMME!!!

Men ja, det var stort sett dagen min. Kanskje ikke så mye å oppdatere om, men her er ihvertfall en liten lyd fra meg.. ;-)
Og dere...kan dere ikke kommentere litt a?! Jeg ser jo at jeg har lesere.. Hadde vœrt så koselig og så mye mer inspirerende å skrive hvis jeg fikk litt tilbakemeldinger på alt jeg skriver.. ;-)

Eli Hagen?!

LOL.
Anyway.. Nå skal jeg gjøre litt lekser, og ellers late meg frem til leggetid. ;-)
Vi blogges nok plutselig <3



~Camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar