onsdag 5. oktober 2011

Sushi & vin med jentene!

På mandags kvelden var det på tide å ta turen for å se den nye leiligheten til Lene og Paola, på Upper East Side på Manhattan. Sa Harry og jeg hoppet på subwayen, snaue halvannen time, og tre subway bytter senere var jeg fremme. Phew! :)
Leiligheten til jentene var kjempefin, med kjempeutsikt og koselig beliggenhet! :-)
Og kvelden ble kjempekoselig. Altfor lenge siden jenteprat, drinker, vin, og middag=)

Utsikten fra takterrassen i leilighetskomplekset dems.



Jeg var riktig sa fornøyd med at krøllene mine holdt seg hele kvelden, på tross av regnvœr. :-)


Som sagt bra kveld, med bra jenter! :-)

I går slappet jeg av hjemme hele dagen, med unntak av en bitteliten tur ut for å kjøpe lunsj, og en snartur på Bergaments hvor jeg fikk med meg noen super-salg plagg. :-) yay!


Dette ble et kort innlegg, men jeg får vel begynne dagen min.. Skal ihvertfall lufte vofs, og på skolen i kveld.. Det er planene så langt. ;-)

Glemte forresten å si at min kjœre fikk ringt meg i et helt kvarter i går..så vi fikk endelig skravlet litt igjen! Definitivt det beste kvarteret i hele går!! <3 Iiiihhhh!! :-D



VI blogges snart.. ;-)



-Mrs. P-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar