tirsdag 25. oktober 2011

The love of my life!

I dag savner jeg min kjœre veldig!! Jeg savner han hver dag, hele tiden, men jeg savner han litt skikkelig nå! :-)

Denne livsstilen her er til tider krevende...mildt sagt. Men jeg ville ikke byttet den med noenting. Jeg blir jo helt nyforelsket hver gang vi har vœrt fra hverandre, og det er priceless! <3 Også er jeg så stolt av mannen min for jobben han gjør.

Nå kommer han heldigvis snart hjem. Ikke for så veldig lenge.. :( Men det gidder jeg ikke fokusere på enda...den tid, den sorg. Før han drar til Afghanistan skal vi ha det kjempegøy!! Skal nyte måneden jeg har med han før han drar bort i 7 mnd, det er helt sikkert! <3


The love of my life!


Ha en fin kveld alle sammen. Jeg skal gjøre litt lekser før jeg skal legge meg og drømme om kjekkasen min! <3


~ Mrs. Pratts~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar