torsdag 6. oktober 2011

Og så var det eeendelig helga...

;-)

Jeppsi pepsi...selv om det bare er torsdag så betyr det helga for meg!..og hele 5 dager fri før jeg har skole igjen. Eller, fri og fri fru Blom...har jo lekser osv da.. Men likevel ingen steder jeg MÅ vœre på noe bestemt tidspunkt. Ahh..luksus!

I kveld har jeg vœrt på skolen. Liker faktisk dette faget kjempegodt. Har en veldig inspirerende professor. Hun skremte livet av meg på begynnelsen forrige uke...virket skikkelig bitchy rett og slett, men det viste seg bare at hun liker ting på en bestemt måte. Og dama er utrolig flink, og gjør klassen veldig morsom. Medelevene mine gjør også klassen festlig. Mange morsomme folk der. Faget heter forresten Public Speaking, og er en engelsk klasse som omhandler kommunikasjon, osv. Veldig spennende. :)

Nå etter jeg kom hjem har jeg spist kveldsmat, drukket te, og vœrt oppe på Karla's rom hvor vi har sett på Jersey Shore.
Resten av kvelden min tror jeg går med til masse kosing med lille Harry..utrolig hvor mye jeg savner han bare ved å vœre borte fra han noen timer. Skal vel også gjøre litt lekser, glo tv, og nyte at enda en uke er forbi, og helgen står for tur. Jo flere helger som passerer jo fortere kommer min kjœre hjem, dog det ikke er lenge jeg får ha han her hos meg før han drar igjen. Men det gidder jeg ikke fokusere på nå... ;-)
Jeg merker forresten at noe som hjelper veldig når vi er borte fra hverandre og ikke engang får pratet på telefonen er å planlegge ting vi kan gjøre sammen når han er hjemme. <3 Så i går mens jeg gikk tur "dagdrømte" jeg om bryllupet vårt, så nå er bl.a. fargene på brudepike-kjolene osv bestemt tror jeg..haha. Selv om det er lenge til vi skal ha noe bryllup da. Det er altfor vanskelig å planlegge et bryllup hvor halvparten av gjestene bor på andre siden av verden, og hvor brudgommen selv er i militœret og dermed ikke kan få fri så veldig lett.. :p Men det er da lov å planlegge og drømme litt forde, selv om det er lenge til.. ;-)

Og før i dag planla jeg noen ting jeg vil gjøre med han mens vi er i New York sammen i november før han drar til Afghanistan. Vi skulle egentlig ta en mini-bryllupsreise i løpet av de to ukene han har fri. Først snakket vi om Florida eller Puerto Rico, deretter California, før vi landet planene på Chicago. Men nå tror jeg vi har bestemt oss for å spare penger, og heller tilbringe tiden i New York. Dermed driver jeg og tenker ut ting vi kan gjøre sammen her, bare vi to...og jeg har kommet på mye allerede. Slettes ikke vanskelig i en by som New York da, det skal sies. ;-) 
Men ja...det hjelper veldig å ha disse tingene å planlegge, drømme om, og glede seg til mens han er borte og savnet er veldig stort! ;) <3



Men folkens, nå tror jeg tv'n skal skrus på, leksene skal gjennomskues kjapt, og Fru Pratts muligens skal få seg en tekopp eller to til før det er natta. ;-)
Ha en fin start på helga, kjœre dere! <3



-Mrs. Pratts-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar