onsdag 2. november 2011

Tilbake i huset mitt! ;-D

Hei alle sammen. Nå er jeg tilbake i go'huset mitt i North Carolina. Dagen i dag har vœrt lang..begynte så tidlig som seks i dag tidlig (uhyre tidlig til meg å vœre), og nå viser uret 11 om kvelden.
Jeg var på subwayen til Manhattan klokken 7 i dag tidlig, på toget til Jersey klokken 8, og fremme i Jersey kom Heather og hentet meg på stasjonen og vi satte kursen sydover. ;-)

Hun kjørte første halvdel og jeg resten...så tre stopp og 9,5 timer senere var vi fremme.. Turen gikk kjempefint som vanlig.. Er helt knall å dra på turer med Heather har jeg fått erfare...vi går jo igjennom det samme ved å vœre militœrkoner, så skravla går i ett, om alt og ingenting! Kjempekoselig jente, som jeg nok vil komme til å vœre vennninne med livet ut. :-)

Vel fremme var det utrolig deilig å tråkke innenfor dørkarmen i huset mitt. Her lukter det fortsatt flunka nytt. Her er tingene til David og meg, og her har jeg alt for meg selv. I Brooklyn deler jeg jo alt annet enn rommet mitt med alle andre. Her er alt mitt og min kjœre sitt. Har savnet det! Så jeg ble veldig glad og satt til og med og smilte litt for meg selv tidligere, bare ved å vœre tilbake her. :-)

Merker høsten kommer her også da.. For første gang ever her nede bruker jeg jakke når jeg lufter bikkja. Og aircondition er byttet ut med varme i huset. Men deilig det og da. Nå mangler jeg bare David'n min her, så blir alt så fint så! Blir bra med noen dager her sammen før vi setter snuta mot NY igjen om en drøy uke. ;-)

Men nå skal jeg legge meg straks trur jeg. Blir en lang dag i morgen og. Har planer med Heather, og i tillegg må jeg gjøre lekser, handle inn mat, vaske huset, osv. Mindre enn 48 timer til David er hjemme..yayyy! :-)
Her er Harry og meg nå for litt siden. Usminka og vakker...jadda! ;-)

Vi blogges snart igjen, folkens! ;-)

Ha en flotters dag!!




-the cam-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar