torsdag 30. juni 2011

Foerste dagene i Jacksonville! :-)

Hei folkens! Her kommer en liten update fra meg. Vet ikke hvor lang den blir, for David kan ringe naar som helst, og da maa jeg loepe, for da skal vi nemlig handle mat og dra hjem og lage middag.. :) Jeg sitter paa biblioteket inne paa basen naa jeg seh. Dave og jeg har hatt en travel dag, men vi har faatt fikset mye greier. Vikstigst av alt: vi har faatt omregistrert bilen til Dave fra faren hans til han, og byttet til North Carolina skilter. Saa var vi paa et kontor inne paa basen her og fikk saanne sticker greier til ruta... Dermed kan han permanent kjore bilen sin inn paa basen igjen. De er strenge seh, og er jo en fordel aa kunne kjore til jobb, kan du si. Saa da var det i boks. Og siden vi allerede var paa basen da han maatte tilbake paa jobb ble jeg bare her paa biblioteket imens. Bedre aa sitte her foran en pc enn i huset som verken har nett eller tv enda. Det blir neste prosjekt vi maa ordne..;) hehe.

Anyway. Jeg er da ihvertfall trygt fremme her nede i soer-statene, som dere skjonner. ;)
Kom frem sondag kveld, sann litt over seks paa kvelden, etter nesten ti timer i bil. For en dag, det maa jeg bare si. Tok taxi til Manhattan, men taxien slapp meg av ved feil inngang, saa jeg maatte gaa tre gater nedover, OMG! Haha, jeg maa ha vaert litt av et syn. Med en koffert i 50-kilos klassen, og en bag som veide minst 30 kg..UTEN HJUL...oooog en sekk full av boeker samt min gigantiske veske traakket jeg meg sakte men sikkert nedover gata. Fire meter trasking, tre minutter pause...fire meter trasking, tre minutter pause, osv. haha. Men saa fikk jeg etterhvert hjelp av en fyr som syntes synd paa meg da..selv om jeg tror han angret sykt paa at han hadde tilbydt seg da han fikk kjenne paa bagen.. "Damn, what, do u have a dead body in here or something?!" sa han. Haha.
Men ja, long story short, med enda litt hjelp ned til perrongen, fra noen andre snille mennesker, saa kom jeg meg paa toget, jeg kom meg inn i bilen til Heather..og ALLE tingene mine fikk plass. Utrolig!

Turen gikk fint. Jeg sov 3 kvarter i bilen, saa i tillegg til den halvannen timen natta foer var jeg sliten da jeg var fremme. Ble ti at jeg pakket ut mesteparten av tingene mine, bestilte in Dominos til meg selv, tok en laaang dusj, og la meg. Da jeg kom meg i seng hadde jeg sovet kun 2,5 timer i lopet av 38 timer. Hehe. ;p

Mandagen gikk stort sett med til rydding, organisering og utpakking. Ogsaa var jeg en tur ute og kjorte, og jeg fant frem til butikken heeelt selv, uten GPS..*stolt*.. ;) 
Var innom baade Target og Wal-Mart, og fikk handlet masse til huset. Trengte jo alle "gay-tingene" som David kaller dem (dvs. duppeditter som jenter elsker men som gutter ikke skjonner vitsen med), saa jeg fikk kjopt inn baade saapeholdere, haandhandkler, kjokkenkjevle, torkerullholder....alt saant. :) Og masse mat da.. :-)

Tirsdagen ryddet jeg det resterende, og vasket saa og si hele huset. Saa, utpaa senettermiddagen kom David hjem!!! :-) endelig!! Saa jeg lagde flotegratinerte poteter, soppstuing og Filet Mignon til oss, og vi koset oss paa balkongen med middag, vin og oel. :-)

I gaar var det jobb igjen for Dave, mens jeg...hmm.. Ja hva gjorde jeg a..?! Tror jeg stort sett slappet av hjemme jeg gitt. :p Jo, ogsaa var vi og skrev under de siste papirene paa huset i gaar. Han slapp tidlig fra jobb saa vi fikk dratt og gjort closing.. Saa naa er det 100% vaart. :) YAY!
Fikk ogsaa kjopt oss tv og PS3 i gaar. ;) woop woop! Naa mangler snart bare sofa'n og grillen, saa er vi i boks. Hehe. ;)

Hmm...men naa kom David her, saa tror sannelig vi skal dra!

Bare en ting til...tar meg retten til aa skryte litt av meg selv, siden jeg ble straight-A-student for forste gang ever dette semesteret:

YAY!!!


Vi blogges snart! ;)


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar