fredag 3. juni 2011

Vi har KJØPT hus!! ;)

Nå som kontrakten er endelig signert og vi har fått nøklene er det jo ikke noe å sitte å holde hemmelig lengre...VI HAR KJØPT HUS!!! ;) 
Etter at jeg blogget i morges hentet David meg, og vi dro til huset. Der møtte vi hun ene salgsdama, som gikk igjennom huset med oss for å se etter feil, vi signerte kontrakter, og alt sånt som følger med, og så fikk vi nøklene. :) Ahh..jeg er så glad..huset er kjempefint!! Ikke kjempestort hus..men mer enn stort nok for oss.. Er 2 etasjer, og vi har stue, kjøkken (med alle fasiliterer inkl i prisen..til og med vaskemaskin og tørketrommel!!), terrasse, liten bakgård, to soverom, to bad med badekar samt enda en do utenom. Huset er flunka nytt, og vi ELSKER det! :-D

Det hele begynte for to uker siden da jeg var her nede og vi skulle se etter en leilighet å leie. Hun eiendomsmegleren som så på leiligheter med oss spurte om vi var interessert i å se på hus til salgs og.. Vi tenkte det ikke skadet å ta en titt, så vi ble med. Og vi falt fullstendig for huset. <3
Så nå har vi holdt på med papirarbeid og alt mulig i to uker, og i går fikk David lånet godkjent, så da var det i boks!! Ahh, skikkelig befriende og deilig altså! :)

Så nå sitter jeg her på biblioteket på basen og venter på at David skal få fri for helgen. Han måtte nemlig tilbake på jobb rett etter kontrakten var signert og nøklene mottatt. Men så fort han er ferdig på jobb skal vi hente flyttebilen som fortsatt står utenfor kompisen hans sitt hus, og så skal vi dra til HUSET VÅRT og begynne å flytte inn! :)

Gleder meg sånn til å vise dere bilder!! ;)


David'n min foran huset vårt! <3

Ha en flott start på helgen folkens, så blogges vi snart igjen!! :)




~HUSmora~

3 kommentarer: