onsdag 1. juni 2011

Bursdagsmiddag, housewarmingparty, Memorial Day bbq, og flyttebil-tur til NC! :)

God ettermiddag folkens. Det er onsdag, klokken er 12.25 på dagen her i Junaiten, og istedenfor å vœre utenfor i 35 varmegrader bruker jeg tiden min på å oppdatere dere isteden...just so you know. ;)

Hmm...tja..hva har skjedd siden sist da mon tro.. Vel..fredagen gikk med til stresspakking, klesvask, pedikyr, og annet dilldall som måtte fikses før helgen. La meg tidlig siden David skulle komme hjem dagen etter. :)

Så da han kom hjem på lørdagsformiddagen gikk vi etterhvert ut for å spise bursdagsmiddag..eller..ble vel egentlig lunsj, siden det var såpass tidlig på dagen og vi hadde så masse annet på tapetet den dagen også. Men jo...vi fant et koselig lite Japansk sted ikke så langt hjemmefra. Der ble det Calamares, Sushi, Habachi Salmon og Chardonnay! <3 <3 Superkos!! :-)






Så bar det avgårde for å hente flyttebilen vi hadde leid hos U-Haul. Vi dro hjem, pakka inn i bilen, ordna oss, og så var det klart for housewarming/goodbye party! :)

Svigermor grilla haugevis av mat, øl og vin gikk på høykant, og folk strømma til. Var overraskende få av de vi hadde bedt som kom..men så kom det en del vi ikke hadde bedt og da...haha. Så selve festen ble veldig bra den! Utover natta ble ting litt mer diffust da...litt krangler her og der, osv...men hey, sånn er vel de fleste Brooklyn fester.. :p
Fikk også mange fine housewarming gaver på lørdagen...sweeeet! :)

Bilder fra kvelden:
Meg og svigersøstrene mine=)

Judy, David, Nicole og Steven.


Svigermor, Lene og Paola. :)



David, Brenda og meg=)


Sasha, meg, Leche, Nicole og Judy!

Meg og Peter, lillebroren til David=)


<3




Søndagen var vi slappe og slitne. Ble hjemme mesteparten av dagen med takeout og latmannsliv, før snuta gikk til Ikea. Vi kjøpte oss ny King Size seng, samt diverse andre ting til den nye boligen vår. :) yay!

Og tilbake fra Ikea ble det grillings og øl igjen, før vi ble med ut til Jersey på natta og sov hos foreldra til Dave..:)


Svigermor leker ikke butikk, liksom... Griller a, så griller a litt skikkelig. Tehe;p




Og mandagen fulgte på med grilling og øl den og. Var jo Memorial Day på mandag....offentlig helligdag det. :) De to siste årene har vi vœrt på stranda på Coney Island på Memorial Day, men i år ble det grillings i NJ isteden. Kos! :)




På mandagskvelden gikk turen tilbake til Brooklyn, hvor vi pakka ferdig, sov en time eller to, før vi dro avgårde med flyttebilen nedover hit til North Carolina i 2 tiden på natta. :) Nesten tolv timer senere var vi fremme her..
Turen gikk forholdvis fint. Måtte ta en times pause for å sove på veien da..hehe. Men ellers bra!
Sjekka inn på et hotell her på basen i går, og det er her jeg sitter og skriver nå også. Vi venter fortsatt på noen papirer før vi vet sikkert hvor vi skal bo. Phew...gleder meg til å bare tømme denne flyttebilen inn i et nytt hjem for David og meg, og komme i orden. Drittlei av hoteller, reising frem og tilbake mellom NY og her, osv. Skal bli deilig å bli ferdig med alt dette nå og bare flytte ordentlig. :) menmen...den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.. ;)


Blogger snart igjen. Skal forteller dere litt om basen tenkte jeg...den er gediiigen! :) Stay tuned!



~peace~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar