fredag 10. juni 2011

Bryant Park, Coney Island, sykehusbesøk og vors+ Dennys! :)

Hola, og go' fredda!! På tide med litt update nå vel...makan så tiltak det blir å blogge når man har mye man vil oppdatere om, og ikke har blogget på noen dager.. Menmen... Nu kjør vi! ;)

Tirsdagen i lunsjen på skolen fikk Lenemor overtalt meg (skal sies at jeg ikke var så vond å be) til å ta en øl i Bryant Park, som ligger rett ved skolen. Der har de nemlig bar, blant annet. :) Paola kom også og joinet, og vi nøt en pils i go'vœret. ;)
Så måtte jeg tilbake på skolen for å ha en time til, før vi likesågodt fortsatte ettermiddagen i baren i Bryant Park. Kveldsklassen min hadde nemlig blitt avlyst den dagen...lov å feire det vel..?! Hehe. ;p

Bestis Hildegunn og kjœrsten hennes Roni, som er her på en drøy ukes ferie, kom også til Bryant Park, og ettermiddag ble fort til kveld. Kjempekoselig!! Så koselig å se dem igjen..altfor lenge siden sist.. <3


Bilder fra Bryant Park:








Var hjemme i halv tolv tiden, og etter å ha slengt i meg en tacolompe la jeg meg.. :)


Var forholdsvis tidlig oppe på onsdagen, og tidlig på ettermiddagen kom Roni og Hildegunn til meg. Vi handla litt mat, snacks, øl, og div, og satte snuta mot Coney Island. Ble en kjempefin dag med 35 grader, sol, og strandliv! ;) Og til og med jeg fikk antydning til tœn...yeahh! :-D









I går, torsdag, var det skole igjen. Men utpå ettermiddagen droppa jeg siste timen, tok med meg Lenemor, og tok en tur på sykehuset. Jeg hadde nemlig et slags ubehag i brystet, rundt hjerte-området. Var ikke vondt eller noe, var bare sånne kjappe press-ubehag greier, og når det kommer til vitale organer som oppfører seg rart er det jo bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite, så jeg troppa opp på akutt avdelingen, og de sjekka meg. De tok både EKG, røntgen, og noen tester, og alt så bra ut! Jeg regna ikke med at det var noe feil heller. Jeg er ikke typen til å vœre på fornavn med legen, typ..er stort sett frisk, så er der fint sjelden. Som regel gir google meg svarene på det jeg lurer på, om det skulle vœre noe. Men som sagt, siden det var en følelse jeg ikke hadde hatt før synes jeg det var greit å utelukke at det kunne vœre noe alvorlig. :)
Så 4 timer senere ble jeg endelig skrevet ut, og kunne sette snuta hjem for å forberede meg på besøk. Vi hadde nemlig avtalt en liten drikkekveld, Lene, jeg, Hildegunn og Roni. :)




Må forresten dele en fun-fact. På vei til sykehuset, da Lene og jeg trasket opp 51 st på vest siden av Manhattan, hører jeg plutselig "Camilla?!"..haha... Var barndomsvenninna mi hjemmefra det da, Ine. Hun og typen, Kenneth har vœrt i byen en snau uke, og den dagen skulle de til og dra hjem, og sto ute i gata hvor de hadde bodd.. Jeg visste jo de var her, men siden schedule'n min er ganske fullpakka om dagen rakk jeg ikke lage noe avtale med de. Men sannelig fikk jeg sett de likevel gitt. :) Hva er oddsen liksom, i en by med 8 millioner mennesker. haha. :) Men kjempekoselig da!


Men ja...back to business... :-)
Lene ble med rett til meg, og Hildegunn og Roni kom like etterpå. Ble litt takeout, og en hel del vin og drikkespill.. :) Og deretter satte vi snuta til Dennys. Der ble det biljard og et par drinker, før Manhattan trioen stakk på subwayen hjem, og jeg tusla hjem og fant puta. Morsom kveld=)








I dag har jeg vœrt latere enn latest. Er i fin form, er bare for giddalaus til å finne på noe.. :p Så jeg har stort sett oppholdt meg her hjemme, med tv'n og pc'n.. ;)
I kveld går turen til NJ. Det er bryllup for kusina til Dave i morgen, så da drar jeg likegodt ut dit i dag, så slipper jeg å stresse ut dit i morgen tidlig. ;)

Skal prøve å bli flinkere til å oppdatere oftere!
Ha en flott helg folkens...take care! ;)



~the Cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar