tirsdag 5. juli 2011

Flyet letter i kveld..uten meg ombord...

Tjenare! Her trengs en update saart ser jeg. Desverre maa jeg skuffe dere.. jeg sitter nok en gang paa biblioteket paa basen, og idiotisk som jeg var tok jeg ikke med mac'en hjemmefra, og dermed har jeg ingen bilder. Og ingen bilder = inget bra blogginnlegg. Dermed venter jeg med helgeupdaten til neste gang jeg blogger, slik at dere faar sett bilder ogsaa. ;)

Etterhvert kommer jo selvsagt flere bilder av huset ogsaa. Begynner aa hjelpe naa, selv om det fortsatt er masser av smaating vi maa handle inn. =)
Venter jo paa internett i huset og. Det kom en mann for aa innstallere det paa sondag, men saa var det noe med at siden husene i nabolaget vaart er flunka nye saa hadde ikke internett leverandoeren innstallert saann base-boks dings i omraadet enda, og uten den kan de ikke innstallere i huset heller. Eller no saant. Men ja, dere skjonner tegninga. ;p

Men ja, ordentlig innlegg kommer saafort vi har nett, eller saa fort jeg blir rastloes og drar med meg macbook'en til biblioteket en dag... Men jeg kan si saa mye som at jeg har hatt en fin helg, inkl. 4.juli feiring...det er jo nasjonaldagen til USA. ;)

Det er litt rart aa tenke paa at jeg sitter her naa. Egentlig skulle jeg vaert paa vei til flyplassen i NYC naa. Klokken 19.50 i kveld tar Air France flight 007 av fra JFK i New York. Det er jo flyet mitt. Da jeg bestilte tur til USA i august i fjor satte jeg 5. juli som hjemreise dato. Jeg ville ha med meg 4. juli i USA, men samtidig komme hjem i tide til aa faa mesteparten av juli hjemme.
Men neida.. I kveld tar flyet av uten meg ombord. Jeg har jo ikke noe valg. Jeg er stuck her frem til immigrasjonspapirene mine gaar igjennom, og det kan ta ta tid...flere maaneder.
Litt rart, uvant, og veldig trist aa ikke skulle ha sommer i Norge i aar, sammen med alle mine kjaere, men jeg haaper i det minste jeg faar en fin sommer her sammen med David isteden! <3

Anyhoww...naa tror jeg at jeg avslutter. Skal blogge igjen snart, lover! ;)
Imens..ha en flott sommer alle sammen. <3 Ta vare paa dere selv og nyt sommeren. ;)



Klem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar