tirsdag 21. juni 2011

Siste innspurt!

God aften! Her i New York viser uret 12.49 AM nå...det vil si straks ett på natta. Jeg er stuptrøtt etter en forholdsvis lang dag, men skal skvise inn et blogginnlegg til dere før jeg finner puta! ;)

Gårsdagen gikk stort sett med til lekser og latmannsliv..
Dagen i dag har bestått av skole. Slapp heldigvis første timen, så fikk sove litt lenger. Så hadde jeg to klasser på midtown campusen på Manhattan, og en downtown. I den siste hadde jeg eksamen og. Tror det gikk tålelig greit, selv om jeg innså i dag at helgen burde blitt fokusert litt mer rundt lesing og litt mindre rundt pizzalaging og tv. Menmen, jeg tror det gikk ganske så bra likevel. ;)

Fikk også skviset inn et par kjappe handlerunder i midtown, og en liten visitt med Lene utenfor skolen. :)

Da jeg var på Times Square før i dag for å kuppe noen billigere sandaler som var på salg på Forever 21, så jeg denne kjente mannen:
Nemlig the Famous Naked Cowboy. Han er et slags landemerke i New York og går rundt på Times Square i truse, boots og hatt, og spiller på gitaren sin. Han er blitt kjempekjent på denne måten. For et par år siden tok jeg bilde med han og. Men i dag holdt jeg det til å ta bilde av han... :)


Her er forresten dagens innkjøp..... 
...en kjole, tre topper, ett belte og to par sandaler.

Må jo ha litt sommerklœr til jeg flytter til North Carolina.. Der er 40 graders temperaturer helt vanlig nemlig..heh.
Håper bare jeg får med meg alt nå da.. Snakket med Heather i dag, hun jeg skal kjøre nedover med, og hun sa plassen i bilen hennes var noe limited, så her skal pakke kunnskapene settes på skikkelig prøve de neste dagene.hehe. En fordel er jo at jeg ikke trenger å tenke vekt denne gangen, slik som jeg pleier når jeg skal fly. Nå gjelder det bare å stappe så mye som mulig i kofferten. Så lenge den lukker seg holder jo det... ;)

Fikk forresten også vite at hun ville dra søndag istedenfor lørdag i dag. Funker jo forsåvidt det..David er jo ikke hjemme fra felten før på tirsdag eller noe uansett. Og selv om jeg er ivrig på å dra nå så fort som mulig, så blir det nok deilig å ikke måtte sitte i huset vårt som foreløpig ikke har verken tv eller internett, i over to dager alene. Holder sikkert med halvannen dag. ;)


Etter skolen i dag har jeg bare slappet av hjemme med tv, middag, og en øl med tanta til David.
Jeg så forresten på "Hjelp, vi skal på ferie" i sta. Den gamle familiefilmen med Chevy Chase, osv. Pleide alltid å se på de filmene sammen med familien da jeg var yngre. Husker at hvis den filmen gikk på tv pleide vi å benke oss foran tv'n i stua alle fem, og se den sammen. Kos!! Fikk meg til å savne familien min ekstra mye.. Jeg er så glad i dere!!! <3

Fikk forresten tatt ned alle bildene fra veggene i dag og, så nå ser rommet mitt ut som et sykehusrom..heeelt hvite vegger...

Pleide jo å se sånn ut med bilder på rommet:
Dette bildet ble forresten tatt den lørdagen David var her sist og vi dro og spiste en tre dagers forsinket bursdagslunsj for å feire bursdagen min.. :)
Gjorde forsøk på å ta et bilde av meg nå..men det fortjener ikke å komme offentlig.haha. Jeg ser ikke uuut! puh...lol.

Så ja, kanskje på tide å ta en dusj og finne senga. Kommer ihvertfall ingen vei uten skjønnhetssøvn, am I right?! ;)
Så ja, jeg tror jeg finner senga nå, også blogges vi heller en annen dag snart.. 
Jeg har nemlig en oppgave i Business Law å forberede i morgen, som skal leveres torsdag. Er siste innspurt nå, før ferien. Så greit å komme meg i seng kanskje, og få noe ut av morgendagen! ;)


God natt alle hjerter <3 Jeg skal legge meg og drømme om David'n min (som faktisk sneik seg til å ringe meg i dag også....awwwww.. <3 )
I Norge er det vel morran nå..så god morgen, og ha en fin dag! Take care!! :)



- Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar