tirsdag 14. juni 2011

Helaften i Bryant Park! :)

På tide å blogge litt igjen..om gårsdagen... :)
Jeg hadde fri i går, så etter å ha sovet godt og lenge og bli vekket av telefon fra min kjœre David, ordnet jeg meg og dro til Manhattan, nœrmere bestemt Bryant Park, for å møte Hildegunn og Roni igjen. :)
Vi slo oss ned på gresset og ble der noen timer mens vi skravla og spilte kort. :-)





Så kom Lene også og vi flyttet oss til Southwest Porch igjen, baren i Bryant Park. Der ble vi noen timer. Det ble mer kortspill og noen øl. Elisabeth i klassen min kom også innom for et glass vin...skikkelig norsk aften. Koselig. :)



Så gikk turen videre til hotellet til Hildegunn og Roni. Tok et par drinker der, før turen gikk innom enda en bar for en øl til. Så, i ett tiden skulle jeg hjem etter en sålangt fin kveld....



...Det var lettere sagt enn gjort. Jeeez.. Ikke var jeg full, og ikke var jeg det smule trøtt da jeg satte meg på toget. Likevel er det tydelig at kroppen min og hodet mitt er slitent om dagen etter stress med eksamen, flytting, immigrasjonspapirer, and what not.. For jeg sovna på subwayen. haha. Dermed ble togturen en hel del lengre enn den burde blitt.. :p Herregud altså...jeg får det til..
Men kom meg da hjem utpå natta, etter tidenes kjedeligste togtur. Satt og var kjempeirritert på meg selv. Ikke så mye pga togturen, men fordi David dro på 2 ukers opptrening i natt..UTEN TELEFON! Så i natt var siste gangen vi fikk prata, og siden jeg oppholdt meg under jorda på subwayen da jeg egentlig hadde planlagt å vœre hjemme i senga mi og skravle med han, ble det ikke så mye prat som jeg hadde planlagt. Ugh. :(
Menmen. Sånn går det når han har giftet seg med kløna sjøl.. ;p

I dag var det skole..selv om jeg kom meg dit for sent da. Forbanna subwaytur..
Og etter kveldsklassen var over i dag dro jeg hjem, spiste, og har slappet av her siden. Klokken er halv to nå, så er vel på høy tid at jeg legger meg. Har masse på planen i morgen.

Kjenner jeg gleder meg sykt mye til å flytte nå. Regna på det her om dagen...i løpet av de 4,5 mnd David og jeg har vœrt gift har vi bare hatt 21 dager og netter sammen. :p Det er ikke mye! Så nå gleder jeg meg skikkelig til å bo sammen med han på fulltid igjen! Savner han så mye...spesielt i dag. Vandt til å snakke med han hver dag, flere ganger daglig. Og i dag har telefonen min vœrt stille.. Men sånn er det å vœre gift med en marine-mann. Noen ganger må de ut i felten uten telefon.. :p Om snaut to uker skal jeg ta han imot i hjemmet vårt med hjemmelaget middag og hele pakka....har planer seh. :) Skal bli så kos. Jeg kommer jo til North Carolina et par dager før han, så jeg skal gjøre huset så koselig som jeg bare kan, og telle ned minuttene til han kommer over dørstokken og jeg kan kaste meg i armene hans igjen..yayy! :-) Lykke!! <3 <3

I dag da jeg kom hjem hadde det forresten kommet pakke til meg og. Kjeda meg nemlig natt til i går, så jeg titta litt etter bøker på amazon.com, og kom over to militœr-kone-bøker. Kan jo vœre greit med litt veiledning, i underholdningsform, så da kjøpte jeg to bøker. Billige var de og..betalte snaue tredve dollar for bøkene inkl. levering. Og kan jo ikke klage på leveringstiden heller når det kun tok dem 1 1/2 døgn! ;)

Men uansett..se:


Gleder meg til å begynne å lese de når jeg har flyttet ned til N.C.

Men nå skal jeg hoppe i dusjen og snart finne puta! Ha en fortreffelig dag, alle sammen..og ta vare på dere selv! ;)


~kløna~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar