søndag 12. juni 2011

Sheerly & Diego's bryllup!

Hei på dere! Helgen min ble tilbrakt i New Jersey, hos foreldrene til David, og i bryllup til kusina hans, Sheerly, og hennes utkårede Diego. Bra helg..bare synd Dave ikke fikk kommet opp hit og vœrt med pga. Marinen. ;p Menmen. 

Vi dro ut til NJ på fredagskvelden, og la oss ganske umiddelbart. Slitne.. :)

Lørdagen gikk med til avslapping og ordning av hår og sminke til kveldens bryllup, og i seks tiden satte vi snuta mot The Primavera Regency i Jersey, hvor bryllupet ble holdt.

Karla, meg og Raven klare for avreise til bryllupet=)


Seremonien begynte halv syv, med utendørs vielse. Kjempefint! :)



Så var det cocktail hour...dvs. masse mat å velge mellom, og åpen bar. Åpen bar var det forsåvidt hele kvelden. :-)



Så ble vi ført inn i selve middags salen, hvor bryllupsmiddag osv skulle vœre. Bryllup her borte er ikke helt som hjemme. Ikke at jeg har vœrt i et bryllup i Norge noen gang, men såvidt som jeg har skjønt at det foregår...hehe.. :) I Norge sitter man jo ved bordet under middagen, gjerne i flere timer. Her har man jo også border man er plassert ved, samt flere retters middag, men her kan man gå til og fra som man vil. Talene ble holdt helt på begynnelsen, rett etter at hele brudefølget hadde danset seg inn i salen. Og etter det satte musikken i gang, og maten som ble servert spiste folk når de ville..noen danset, noen var i baren..osv. ja, dere skjønner greia. ;p

Meg og svigersøstrene=)



Brudeparet danser seg inn i salen mens alle vi andre jublet og viftet med serviettene, og musikken sto på for fullt. :)


Sheerly og meg=)

Brudeparet=) <3 <3

Meg og faren til bruden, som er onkelen til David. :)

Karla og meg foran. Bak er svigermor, mannen
til Kim, onkelen til Dave, Kim og svigerbestemor.

Meg med søstra og noen av kusinene til David.


Ellers gikk resten av kvelden med til masse moro, masse vin, masse dansing, osv.. :)




Så skulle brudgommen ta strømpebåndet av kona si og kaste den bakover til alle de single guttene i salen. Den som fanget den skulle sette den på jenta som fanget brudebuketten... :) Og det var Casey, forloveren til Sheerly, som fanget den.. :)




Alt i alt en kjempefin kveld! :-) Jeg skulle egentlig vœre med på afterparty på hotellet sammen med veldig mange fra bryllupet. Men jeg angret litt etter svigermor og co hadde dratt, så de snudde og kom og hentet meg isteden...tror jeg begynner å bli gammel jeg..haha. ;p Men var veldig glad jeg dro hjem...var digg å bare legge seg, og våkne i fin form og forholdsvis uthvilt i dag... :-)

I dag har jeg bare vœrt i Jersey..slappet av, spist, lekt med niesene til David, sovet, og gjort litt lekser. Kom hjem til Brooklyn ganske sent igjen i kveld.

Men nå er klokken 2 på natta, og i morgen skal jeg henge med Gunnen min og Roni igjen, så vi får blogges senere.. :)

Ha en fin pinsemandag alle i Norge.. Og til alle mine kjœre som leser bloggen: JEG ER GLAD I DERE OG JEG SAVNER DERE!!! <3 <3 <3 <3 <3



Nattaklem fra Fru. Pratts! ;)

2 kommentarer:

  1. Gøy med bryllup!!! Flott innlegg :) Nå er det snart min tur også ;)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg følger med på bloggen din som aldri før for å se på bryllupsforberedelsene.. :) hehe. En vakker dag skal vel kanskje vi ha en ordentlig bryllupsfest og.. :) Gleder meg til å se bryllupsinnleggene dine fremover. :)

    SvarSlett