lørdag 25. juni 2011

Ferietid og flyttetid! ;-)

Hey people! :-) Her er klokken halv ett om natta, og jeg skal opp om 5 timer for å sette kursen mot North Carolina.. Men først må jeg nesten blogge litt, dusje, og pakke ferdig. Hade bra skjønnhetssøvn, likzzomm!

Men ja...her kommer en update. Blir nok ikke like lang og utfyllende som jeg hadde sett for meg, rett og slett fordi jeg har over tolv timer reising på planen i morgen. Men en update skal det bli likevel. ;)


Onsdag = avslapning og lekser..ikke noe mer spennende som skjedde den dagen, så vi stopper der.
Torsdag derimot hadde jeg en supereffektiv dag. Jeg dro på skolen i halv ti tiden, for å levere 2. del av eksamenen vår i Business Law. Var siste dagen på skolen, og siden vi fikk fri i de andre fagene etter tirsdagens time hadde jeg fri etter innleveringen. Brukte tiden på litt shopping i gatene utenfor skolen.. Business Law timene mine er nemlig i downtown Brooklyn, og der er det mye billig shopping. :)

Så var det tilbake til skolen... Jeg slo meg ned på en data og begynte å styre med Waiver-søknaden min. Den søknaden som jeg fortalte om i Mars, som jeg må ha i orden før jeg får søkt om permanent oppholdstillatelse. ENDELIG fikk jeg fylt den ut, ordna alt som skulle ordnes, og sendt den!! Håper bare jeg har gjort riktig og at alt går bra nå da! :) (Til dere der ute som googler dere til denne siden for å finne ut av info om et NO OBJECTION LETTER for en WAIVER FOR ET J1 VISUM, ikke nøl med å ta kontakt!!! Jeg sleit selv veldig og skulle ønske jeg hadde kunnet snakket med en nordmann, eller skandinavier som hadde gjort dette før, om dette før jeg søkte...men kommer tilbake med korrekt info når prosessen er over også.. ) 
ANYWAY: Sendte denne til de Amerikanske myndighetene, samt kopi til den Norske ambassaden i Washington DC... Så tok jeg klesvasken, før Karla og jeg begynte å se film, nœrmere bestemt Water for Elephants. Så tok vinen overhånd, og vi bestemte oss for å ta en tur på Dennys. Haha. ;p

Her kommer et bildedryss fra torsdagen:


Alt over er det jeg handlet på torsdagen.. :)

På Dennys:


HAHA!




Og da vi kom hjem igjen innså jeg at jeg burde gå ut med søpla litt oftere..hahaha! Wiiinooo!!


Fredagen gikk med til pakking stort sett... HerreGUD som jeg pakka. Kofferten min veier sikkert 50 kilo. Siden jeg ikke trenger å tenke på kilo når jeg pakker nå, slik som vanligvis er tilellet siden jeg alltid flyr, stappet jeg hvert eneste smutthull i kofferten.. Var det så mye som en centimeter ledig stappet jeg en sokk eller noe inn der.. Haha..Jeez den er tung. Og ikke nok med det, jeg har en sekk, en svœœr bag og veska mi i tillegg. Usj.

På ettermiddagen ringte Leche meg. Han og Ashley ville komme innom og si hade. Så litt etter kom de, og ble her et par timer. Superkos! Vi skravla, drakk vin, lekte med lille Isabella, og så på tv. :)




Og så kom Karla hjem. Ble takeout, vin, og deretter flere filmer, før vi la oss utpå natta en gang.. :)  

I dag har jeg brukt dagen med Karla. Vi begynte med frokost på Korner Pizza (!), og så tok vi pedikyr før vi satte snuta mot Manhattan. På Manhattan ble det trasking, shopping, og smoothies,...bra dag!!
Go' byen min..I'm gonna miss you New Yoooork!!!

Karla=)

Meee=)
 Og det jeg handlet i dag:
Dette, i tillegg til alt på bildene på begynnelsen av innlegget,
kom på mindre enn 1500 norske kroner tilsammen.
Syyykt! Kommer til å savne NY shopping. ;)
Sweet å kunne kjøre kortet varmt uten å måtte
møte opp på neste sesong av Luksusfellen. 

Vel hjemme fra Manhattan ble det middagslaging, pakking, og VIN VIN VIN! Usj.. Dette blir moro i morgen..haha. Jaja, den tid den sorg. ;p


Ellers har jeg bestemt jeg for å skryte litt av meg selv. Jeg hadde fire fag i år, og jeg fikk sannelig meg A (toppkarakteren) i alle fagene gitt! Woop woop! :) *klapp på skulder'n Cam* :-) Nå kan jeg ta sommer med god samvittighet ihverfall. ;-)


Men ja, klokken er straks 1, og jeg har fortsatt ørten ting å fikse...vi snakkes...snart!! ;)



DEUCES!

2 kommentarer:

  1. Hei, Camilla!

    Kom over bloggen din via søk på no objection waiver og tenkte det var en god idé å ta kontakt ettersom jeg er i tilnærmet lik situasjon som deg; nylig gift med ei amerikanerinne og er i gang med søknadsprosesser.

    Om du har anledning hadde det vært flott om du kunne forenklet prosessen min noe. Kunne vi ev. tatt det videre på e-post?

    Takk :)

    SvarSlett
  2. Send meg en e-mail på camillapratts@gmail.com.. ;)

    SvarSlett