søndag 26. juni 2011

Deuces NY, Hello NC! :-)

Klokken er 5.28 på morgenen, jeg har sovet halvannen time..om ikke mindre.., og jeg har omtrent 12 timers reising foran meg. Hurra.
Jeg har en koffert tung som bly, en svœr bag tung som bly, og en sekk og en veske..begge tunge som bly. haha.. Jeg får det til serru..dette blir gøy. Jeg skal påspandere meg selv taxi inn til Penn Station på Manhattan. Derfra må jeg komme meg på toget til NJ, for å møte Heather. Phew..håper hun har sovet mer enn meg, ellers kan nok dette bli en interessant dag.hah. Neida, går vel bra vel. Kaffe, kaffe og mer kaffe, sier jeg bare! ;-p

Anyway, nok klaging! Nå skal jeg pakke ned siste rest her og så ringe taxien snart.
Vi snakkes i North Carolina når vi får internettet installert! ;)

Ha en fiiinfin søndag, folkens <3



Kyss, klapp og klem!

~the Cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar