mandag 6. juni 2011

HUSET VÅRT!

God formiddag folkens! Nå er jeg tilbake i New York. Kom i dag tidlig, etter 14 timer på en Greyhound buss igjen..Ugh...takk og lov var dette siste bussturen på en stund. Når jeg skal ned igjen om snaue 3 uker skal jeg nemlig sitte på med Heather. Sweet=)

Helga vår gikk med til utpakking i huset, masse takeout, og øl, øl, vin, øl, ..og Patron. :) Bra helg!!

Her kommer et bildedryss av huset vårt:


Kjøkken/Stue:



Terasse/mini-bakgård:

Gjestesoverom:

Badet på gjestesoverommet:


Master bedroom:

Master bedroom igjen:

Bad/ badekar på master bedroomet:


Trappa ned fra 2.etg:

Utenfra:



Jeg ELSKER huset vårt!! Føler meg hjemme der allerede, så det var kjempetrist å dra derfra i går kveld..men om under tre uker er jeg tilbake der...så og si for godt! :) Da er skolen ferdig, og jeg flytter ned med resten av tingene mine. Skal bli deilig å bli ferdig med all denne reisingen frem og tilbake, og heller bare nyte sommeren i tropevarme North Carolina med mannen min! <3 <3 Gleder meg!! ;-)

Men tilbake til helga..
Fredagen kom David og to av kollegaene hans fra marinen og henta meg på biblioteket, og vi dro til huset for å begynne utpakkingen. Guttene tok alle de tunge store tingene, mens jeg pusla rundt med småtingene. :)




Sånn så stua ut da alt var flyttet inn men enda ikke organisert:


Utpå fredagen tok vi en velfortjent pause med litt alkohol, pizza takeout og drikkespill med kort. :) Ble ikke mer utpakking den dagen gitt.. ;p


Lørdagen var det mer utpakking. Og vi var på Target og handlet massse greier vi trengte. Vi har jo ikke noe hus-ting noen av oss...så vi måtte kjøpe alt fra kaffetrakter og kjeler til tallerkner, osv.. :)
Har det meste nå da..mangler noen vesentlige ting....sofa, tv, grill, osv. Men det kjøper vi såfort vi er tilbake der begge to. :)

Lørsdagskvelden gikk med til organisering og øldrikking. Han ene kompisen til David var med oss så og si hele helga og hjalp til. Og på lørdagen var Heather og Rob innom en tur også.

Søndagen var det enda mer utpakking og div før jeg satte snuta mot NYC i 6-tida på kvelden. :)



Sånn ble soverommet vårt (veldig rotete da. Tok bildet rett før jeg dro og hadde ikke tid til å fikse det først..men ble veldig fint altså..:)..)



Som sagt..jeg gleder meg som en unge til jeg er tilbake i N.C. Men frem til da skal jeg nyte sommerdagene jeg har igjen her i New York. :)

Starter i dag med lekser (..:-(..) ..og med å møte Hildegunn og Roni! :) YAY!!!


Vi blogges snart!

Camilla.

2 kommentarer:

  1. Åh, så utruleg fint! Gratulerar masse!!Blir nesten litt sjalu - mine 30kvm blir lite i forhold... Hihi.. :p Kan tenke meg du gler deg til å flytte ned for godt, ja.
    <3

    SvarSlett
  2. Awww takk Anne=) Gleder meg som en unge jeg vett. ;)

    SvarSlett