fredag 3. juni 2011

Endelig sted å bo!!! :-D

God morgen folkens! Vi fikk oss endelig eget hjem i går!!!...kommer tilbake til det lenger nede... ;)

Akkurat for øyeblikket sitter jeg i senga på gjesterommet til en av David's kompiser i Marinen. Vi bodde jo to netter på hotell først, og da Marine-kompisen fikk høre om det sa han vi kunne komme og bo hos han isteden..han har nemlig hus på basen, men bor alene for tiden.. Så da gjorde vi det. :)
Så i går kveld etter David var ferdig på jobb kjørte vi hver vår bil bort til huset her.. 
Var egentlig sykt kleint i starten, for fyren vi sov hos er høyere ranket enn David i Marinen..han er en av de som har vœrt inne en stund, har erfaring fra Afghanistan osv, og dermed respekterer David og resten av de nye gutta han og de andre seniorene veldig. Så jeg var litt nervøs. Men fyren er veldig hyggelig. Så det ble takeout, øl, og tidlig kvelden i går.. Guttene skulle nemlig opp i fire tiden i dag.. Jeg derimot fikk bli her og sove, så jeg våknet i ni tiden. :) 
Er litt rart nå da, for nå er jeg alene hjemme i fyrens hus..haha. Kleint. Menmen. ;p
Har cola og powerbar jeg:
...så da blir det frokosten.. 

Er nemlig under en time til det er meningen at David skal hente meg for å dra å signere kontrakter osv...for vi fikk oss nemlig eget hjem i går, og kontrakter skal skrives under i dag, også får vi nøkler osv i ettermiddag!! YAY!! :)

Jeg skal skrive mer om boligen og alt som har med den å gjøre, ved et senere tidspunkt... Men jeg kan si så mye som at det er DRØMMEBOLIGEN for oss her nede... Vi så den for to uker siden og har ventet siden da for å vite om vi fikk den, og det gjorde vi.. ;) Kommer som sagt tilbake med detaljene, og med BILDER!!...gled dere.. ;) Tjihi.. <3


Nå får jeg vel slenge i meg powerbaren min og håpe at David faktisk kommer seg bort fra trening for å bli med å skrive under her...for hvis ikke så må jeg kjøre flyttebilen (!!), dra ut i byen, og fikse det selv..skummelt! :p heh..

Vi blogges.. ;)



~the cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar