søndag 19. juni 2011

Lene + Prospect Park + pizza + vin + jentevors + "lesing til eksamen"= HELG!

God aften! Det er søndag kveld her...eller rettere sagt midnatt, natt til mandag. Lene og jeg har hatt studie helg... Eller, "studie"helg. Har blitt fint lite studering men.. Kommer tilbake til det. ;p

Vi er egentlig kjempetrøtte og skal snart kubbe (som Lene såfint kaller soving på Bergens-dialekta si)..men først skal jeg vie litt tid til dere kjœre blogglesere. :)

Har jo ikke skrevet på snart en uke, men så har det ikke skjedd noe rasende festlig i livet mitt heller da så.. :p Kan jo holde meg til å fortelle om helga.. :)

Lene kom til meg på fredagsettermiddagen og vi stakk rett på Foodtown (matbutikken) for å handle inn til helga. Så ble det filmer, hjemmelaget nacho tallerken og litt vin. :) Ble forholdsvis tidlig kvelden siden vi hadde planlagt eksamenslesing i parken dagen etter. 
Så på lørdagsmorgenen pakket vi veskene, kjøpte frukt på Foodtown og trasket mot parken. Jeg hadde en gress-eng i tankene som jeg har sett hver gang jeg har jogget der.. Men nå er det jo såpass lenge siden jeg jogga..(joggeskoa er faktisk støvete), at vi gikk jo megafeil... Så etter langt om lenge og lengre enn langt kom vi endelig frem. 




Vi kosa oss med frokost og frukt i sola, før bøkene ble tatt frem....



....men etter en kvart side notering var vi lei, og gikk over til å jobbe med tœnen, og skravle..
Her er alt jeg skrev mens jeg var i parken:
...studenten sin det tenker jeg!

Etter hvert lagde vi også kortstokk. Jeg har jo som regel alltid kortstokk i veska, men neida. Fant ingen kortstokk på lørdag, så vi lagde en:
....bare for å finne ut etterpå at kortstokken hadde ligget i vesken min all along....bare litt godt gjemt.. :p yay.

Men alt i alt hadde vi en kjempefin dag i parken, på tross av at både tœnen og lekselesinga for det meste uteble! ;p


Og da vi skulle forlate parken fant vi tre svaner som drev med en eller annen snodig parringslek i skogen. Ja, du leste riktig...i skogen! De hadde forvillet seg fra vannet og løp isteden rundt i veien og skogen, og den ene angrep de to andre. haha.. Morsomt å se på, helt til de løp mot oss og vi måtte løpe selv for å unngå svane-nebb i rompa..


Vel tilbake lagde Lene og jeg hjemmelaget pizza før vi ordna oss og begynte å drikke vin. Karla og Jaime kom innom en tur, og så kom Elisabeth..så da ble det norsk jentevors med oss tre jentene, før turen gikk på Dennys, hvor bl.a Sanat var..
Ble sannelig en ganske bra kveld gitt...med biljard og drinker, før bagel og natta!



I dag har vi gjort.....ingenting! heh. Ikke har vi åpnet bøkene (shame on us), ikke har vi vœrt lenger ute av døra enn nede i veien for å kjøpe pizza og horn ingredienser, og ikke har vi gjort noe fornuftig generelt. Bare ligget her og spist som to fat kids, sett på tv, og brukt altfor mye tid på Facebook.

Fikk skypet litt med verdens beste folk i sta da..familien min! <3 <3 <3 <3 <3
Koskoskos! Jeg savner dere sånn!! ;-)


Middagen vår i dag:


Og nå skal vi altså straks legge oss...kommer jo en dag i morgen, og i morgen SKAL vi studere!! :) tjihi..



Fikk forresten telefon i sta...fra verdens beste sussebass...tjihi. <3 David er jo to uker ute i felten nå, og de har ikke lov til å ha telefon med seg, så jeg forventa ikke å høre fra han i det hele tatt. Men en av kompisene hadde tydeligvis tatt med seg en likevel, så han fikk ringt meg kjapt fra den telefonen...ntååw...så kos! Gleder meg sånn til å se han! <3 <3


Men nå skal jeg hoppe i dusjen før vi kubber..hehe. ;) Blogges snart!



~the cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar