torsdag 26. mai 2011

Pakking, pakking, og pakking!

Yehelloo! :) I dag etter skolen satte jeg igang med pakking. Ser mer rotete ut her enn noengang, men det er egentlig rydding jeg driver med altså...sånn på lang sikt! Tehe.. ;p Innen lørdag morgen må så og si alt som skal bli med flyttebilen i helgen vœre klart. Det eneste som skal vœre igjen her er det jeg kan få plass til i en koffert (eller evt. to kofferter) når jeg flytter ned til N.C. om 4 uker når skolen er over. Men flyttebilen skal vi etter planen fylle i helgen og kjøre ned med allerede nå..så her er det full pakking pågang!


Og guess what?! Midt i pakkingen fant jeg noe jeg har letet etter leeenge...nemlig kamera ledningen til kameraet mitt. "Mistet" den i januar, og det var faktisk rett etter vielsen vår, inne i vielsesrommet, den 3.februar, at batteriet mitt gikk. Så siden da har kameraet vœrt av, og alle bilder er blitt tatt med mobilen. Jeg lette oooveralt..helt sant...men fant den ikke. Letet selvfølgelig også i "ledning-skuffen" min siden det er der den hører hjemme..men nei..! Likevel var det der jeg fant den i dag, haha! Talentløst as. ;p Men er glad uansett jeg..for nå er kameraet endelig full ladet og klart for fest i helgen. ;) YAY! :) Elsker kameraet mitt...verdens beste!! :)

Fikk også en annen god nyhet i dag. Vi hadde midterm i Business Law for to uker siden.. Faget handler om alt det juridiske innen business verdenen. Forholdsvis mange terms å lœre seg osv.. Men ja...vi hadde midtveis eksamen for to uker siden, og på tirsdag sa professoren vår at så og si samtlige hadde gjort det veldig dårlig på eksamen..at det kun var et par som hadde gjort det bra. Så jeg så jo for meg superlav karakter jeg da. Men neidaaa! Fikk B+ jeg, så da var vel jeg en av de veldig få som faktisk gjorde det bra! YAY!! Og det verste er at de feilene jeg hadde var sånne kløne feil, på spm som var veldig lette men hvor jeg hadde slurvelest spørsmålet og svart feil, mens jeg fikk full pott på alt det som er karakterisert som vanskelig. Haha. Så litt kjipt med de kløne feilene..kunne vel lett håvet inn en A, sånn egentlig. Menmen..likevel superfornøyd med B+ etter det professoren min sa i forkant. ;)

Hmmmm...what else.. :p Tror egentlig det var alt jeg hadde å melde om i dag. Nå skal jeg rydde all pakkingen ut av senga mi..phew. Alt jeg ikke vet hvor jeg skal legge når jeg rydder/pakker osv slenger jeg alltid i senga, så når jeg skal legge meg må jeg liksom alltid legge inn en halvtimes ekstra rydding før jeg får plass i senga..haha. Stas.

Men vi blogges nok i morgen godtfolk! <3 Ha en fortreffelig start på helga. ;)



- Rotehuet.

2 kommentarer:

  1. Det er alltid like kjekt å lese innlegga dine. Føles nesten som at eg er der borte forsatt!

    Så snart eg får fast jobb, inntekt og ferie kjem eg på besøk til NC. Miss you lots!! <3

    Anne :)

    SvarSlett
  2. Aww..ANNNEEE!! Jeg savner deg og <3 Og jaa, du er velkommen når som helst=) klem

    SvarSlett