onsdag 19. januar 2011

GOOD MORNING NEW YORK!!

God morgen alle sammen!!
Her i New York viser uret nå 07.46 på morgenen. Jeg har vœrt våken i en drøy time allerede.. David sto nemlig opp tidlig som alltid, for å dra avgårde til marine-stasjonen, der han jobber som recruiter's assistant om dagen.. Etter bootcamp får de 10 dager fri, og så skal de egentlig ut til videre trening, men alle som har Infantry som jobb i marinen fikk 21 dager ekstra fri mot at de jobbet som recruiters assistant! Det gjorde jo meg overlykkelig.. :):) 
Så ja, han turet ut døra i 7 tiden, og jeg hadde planer om å sove videre..men føler meg egentlig ikke trøtt lenger, så tenkte jeg likegodt kunne stå opp og begynne dagen min.. :)

Så her sitter jeg i morgenkåpe og tøfler...ahh. Herlig..:)


Jeg har MASSE å gjøre i dag...må ut å finne bursdagsgave til David..må vaske kjøleskapet og fylle det med mat..må gjøre MASSE lekser..må planlegge middag (skal nemlig lage go'middag til David i dag tenkte jeg..så må vel ringe hjem til mor for å få litt tips osv,hehe)..også må jeg fylle no papirer vi må fylle ut ifm. telefonene vi kjøpte, for å få militœr rabatt på de osv... ;) Og det var bare det jeg kom på nå...sikkert masse annet å fikse og...

Er forøvrig superfornøyd med telefonene våre...like bra, om ikke bedre enn iPhone... :):) Jeg føler denne tlf har ALT iPhone'n har, og enda litt til.. :):)

Og jeg har ROSA facebook-app på den (til inntekt for brystkreft/ rosa sløyfe aksjonen)... :
*mihi*


Så ja..kjempefornøyd! :)

Hmm...de siste par dagene har jeg stort sett vœrt hjemme og på skolen..som vanlig.. :) Mandagskvelden gikk med til lekser og MASSE mobil-nerding..:) tjihi..
I går var det skole, lunsj med min norske medstudent, shopping, og mer skole..
Digger å ha skole i downtown Brooklyn...masse billig shopping der, så i går ble det diverse greier.. :) Inkl. gummistøvler. Regna som bare det i går, så jeg kjøpte meg like greit gummistøvler.. :)

Men ja...og i går kveld vasket og ryddet jeg rommet (2.gangen på EN UKE!!..*klapp på skulder'n*..), før David kom hjem og vi bestilte takeout og slappet av til det var sengetid.. :)


Nå får jeg vel begynne å planelegge hva som skal gjøres først.. David har til og med lagt igjen bilnøkla til meg..så kanskje jeg blir putrendes rundt Brooklyn istedenfor å gå..tjihi.. Deilig det hvis vœret blir dritt i dag og.. ;)

Vi snakkes!


Piz.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar