onsdag 12. januar 2011

Digg å ha David hjemme!! :)

SE PÅ KJEKKASEN MIN A!!!!! :
Tjihi...dette bildet tok jeg i går kveld. Han hadde på seg dress blues'ene.. :) NIIICE!! Dette er antrekket de har på seg ved spesielle anledninger.. Og også hvis jeg skulle ende opp med David er det dette han kommer til å ha på seg i bryllupet.. ;)


Etter skolen i går...(har jo langdag på tirsdager) dro jeg til Ashley. Var vel fremme i ti tiden.. Der var David og Leche.. :) Så hang litt der før vi dro hjem.
David hadde drukket litt, så jeg kjørte hjem....i dette snøvœret:
Enda godt jeg er Norsk, og vandt til snø, snø, og mere snø.. ;)


Har vœrt vanvittig deilig å ha David hjemme igjen.. :)
Lørdagen var vi bare her. Orka ikke fest, så Leche, Karla, David og jeg bestilte mat, så filmer og slappa av på Karla's rom, før svigers henta oss ved midnattstider og tok oss med til Jersey. Der ble vi fire sittende oppe til langt på natt med foreldra til David og se på gamle bilder, filmer osv, og drikke coquito.. Nammm.. =)

Søndagen sto David opp tidlig for å jogge. Flink'en.. :) Og etterpå dro David, jeg, Karla, Kim, døtrene dems, brødrene til David (Juan Carlos, Tyrese, og Peter), foreldrene, og Leche til Jersey Gardens. Hørte om det for første gang for litt siden.. Outlet butikk. Så da vi planla handletur med hele slekta bestemte de seg for at vi måtte ta turen dit.. :)
Så da trasket vi rundt det i noen timer. Kjempebra kjøpesenter..masse merker, og veldig billig. :)
Jeg kjøpte meg ny skinnlommebok fra Nine West.. Også kjøpte jeg en haug med undertøy på Victoria's Secret. I tillegg kjøpte David et sånt smykkesett til meg som jeg sto og siklet litt på, med klokke, armbånd, øredobber og kjede.. :)

Kjempebra dag på et kjempebra senter. Absolutt å anbefale.
Etter handlinga dro vi hele gjengen videre til en kinesisk buffet.. Vœrt der mange ganger før med David. Genialt..betalte vel ca $15 hver for ubegrenset brus osv, og ubegrenset mat.. :)

Og så dro vi hjem til foredra til David igjen. Der var masse folk fra kirken dems innom. Koselig. :)

Og så var det hjem til New York. :)

Mandagen tok vi turen til Jersey igjen..var det og hang med fammen hans osv...David og jeg dro og handla litt på Wal-Mart. Digger sånne svœre steder som Wal-Mart...de har ikke sånne i NYC... :)
Og ellers slappa vi bare av hjemme..var litt barnevakt mens foreldra hans var og handla.. Så på tv og skravla. Kos=)

I går..ja...skole hele dagen. Var hjemme i pausen og spiste lunsj med David da. :)
Sykt...da jeg kom hjem hadde han stryki klœr, rydda, OG BRETTET KLŒRNE MINE!! Haha. ;) Trodde jeg så syner med en gang.. ;p
Er så morsomt, for det som pleide å vœre lathansen min før han dro spretter nå tidlig opp av senga for å trene, og få noe ut av dagen. Han tar oppvasken uoppfordret, hans vasker, rydder, tømmer søpla, stryker klœr, og ja....rydder mine klœr og! :) Og han fortalte også at han hadde lœrt seg å sy knapper osv.. :)
ELSKER DET!!! Er så stolt av han.. :)
Ja...også åpnet han dører osv...haha. Det begynte i Parris Island...hver gang vi gikk inn i et rom åpnet han dørene, og han trakk til og med ut stolen for meg ved matbordet.. ;)
Dette kan jeg venne meg til.. ;) Hehe..

Men nå får jeg vel avslutte. David har sovet ut skikkelig i dag...tror han trengte det. Men nå er han i ferd med å våkne her tror jeg. Så jeg får heller oppdatere litt igjen en annen dag...

Vi snakkes! ;)


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar