fredag 21. januar 2011

Bursdagsmorgen=)

 God morgen! Nok en gang er jeg oppe grytidlig på en fridag.. Vœrt oppe siden 6-tiden. David har nemlig bursdag i dag...blir 22 år.. Dermed er jeg litt mindre cougar nå enn jeg var i går.. Haha.. ;)

Men ja, jeg var oppe og lagde frokost til han...min sagnomsuste (?) omelett, med toast til.. ;) SLAGER! Så ble det gave på han, før han fartet ut døra og ut i snøen med uniformen under armen, og med kursen mot Marine kontoret.

Birthday breakfast in bed.. =) 

Bursdagskort og sjokolade! 

Her har han på seg genseren han fikk av meg. Sleit skikkelig med å finne noe å kjøpe, men jeg liker så godt sånne her tykke gensere med pels inni på gutter, så da jeg fant det i går kveld ble det den, og han virka kjempefornøyd.. :)


Nå ligger jeg her alene.. Klokka er snart ni, og jeg vurderer å sove litt til. Siden det er bursdagen hans i dag kan det jo godt hende det blir sent i kveld..greit å vœre opplagt da.. ;)

Blogger nok igjen senere!
Ha en fin fredag sålenge.. =)


~Camilla.

1 kommentar:

  1. Hei! Så nettopp bloggen din, så spennende at du bor i NY! Jeg har også kjæreste "over there" Og det blir nok flytting over til høsten tror jeg. Hva gjør du der borte? Dyrt med leilighet in the big Apple?

    SvarSlett