lørdag 22. januar 2011

Bursdagsfeiring for gutten min! =)

 Hola! I går kveld var det tid for feiring av David'n min.. :) Ble bråbestemt at vi skulle ta feiringen her hjemme i kjelleren, derfor var det ikke alle vi ba som kunne komme, men kom en del folk selv på kort varsel.. :)
Ble en veldig morsom kveld...sålenge den varte.. ;) Haha.. :) Neida..husker ikke når jeg la meg..men vi våkna da her i senga begge to, med veska, mobilene, lommebøker, osv lokalisert...så da er jeg fornøyd.. ;)
Steven, David, meg og Leche.. :)

Ben, en fyr, Meng, Thug, David, Jocelyn, Steven, Leche og Judy.. :)

Ben, fyr jeg ikke husker navnet på, Meng, meg, David, Jocelyn, Steven, Leche og Judy. :)

Aww beste kjœrstene i verden=) Tjihi.. 

Meg sammen med Ben og Kendal. :)

Ja, ble som sagt en bra feiring!

Jeg har hatt luksusen av å ligge i senga i hele dag...eneste jeg har gjort i dag er å sove og spise..haha. Og drikke sjokomelk da. Like a baby! ;)
David derimot måtte opp forholdsvis tidlig for å dra til marine kontoret igjen..
Nå er klokka nœrmere halv fire på ettermiddagen, og jeg vurderer snart å komme meg ut av pysjen og begynne å ordne meg. Når David kommer hjem drar vi nemlig til New Jersey igjen..da er det feiring av han med familien hans.. :)



Ha en fin lørdagskveld allihoppa! ;)
Hejjjdåå.. :D

1 kommentar: