mandag 17. januar 2011

Helga: fest på 44.gate, fest hos svigers, og telefonshopping! =)

Hello! Helga mi var veldig bra! :)

Fredagen dro Dave og jeg til Manhattan...ble en helaften der med karaoke, vin, drikkespill, og nye + gamle venner. Ble en bra kveld, som endte med pizza-nattman og taxi tilbake til Brooklyn. Tror ikke vi var i seng før 6 om morran.. ;p












Etter en forholdsvis slapp lørdag ordna vi oss og satte snuta mot Jersey. Vel fremme var huset fullt av familie og venner...masse folk! Svigermor hadde kokkelert, og da var det nemlig duket for enda en knallbra kveld!! :) Vi la oss vel ikke før i 4 tida på morran, og da var det fortsatt masse folk som svingte seg på dansegulvet til salsa, sang karaoke, og helte nedpå drinker. :) LOL.
Skulle egentlig ha bingo-kveld...er visst kjempesuksess i Pratts-familien.. :) Men kom aldri så langt...ble karaoke, karaoke og mer karaoke. Jeg hadde det seriøst helt konge! :)

















Etter en helaften med Brandy&cola - mixer var jeg småslapp på søndag....heldigvis var jeg ikke alene..haha! Var vel ingen i huset som var oppe før ett tiden på ettermiddagen.. :)

Og da dro Karla og jeg ut og handla mat... Og så dro vi hjem og kokkelerte. Karla lagde Quesadillas, jeg lagde taco-salat og nachos..og vips ble det mexicansk matfest..;) Suksess, faktisk! Tror endelig David har godkjent kokkekunstene mine og...etter at jeg har mekka et par vellykkede måltider siden han kom hjem.. Kan hvis jeg vil seh..lol..;)



Dro hjem til Brooklyn sent i går.

I dag har David og jeg vœrt på shopping....rettere sagt telefonshopping.. ;)
Min tlf har vœrt disconnected siden tidlig lørdag el no...glemte nemlig å betale regninga.. :)
Og David hadde jo ikke telefon siden han har vœrt i bootcamp. Så da dro vi på t-mobile i sta. Vi endte opp med familie-abonnement og like telefoner..knall-deal! Så nå deler jeg og han ringeminutter osv...og hele greia står i hans navn...men vi fikk en knallbra pris på det..og vi kjøpte oss like telefoner.. :) hehe. MyTouch 4G.
Jeg hadde egentlig lyst på iPhone eller Blackberry...men etter å ha forhørt oss litt ble det denne....den har ALT!!! inkl video-chat..og det var vi enige om at vi burde ha siden han drar til SOI snart.. :)

Så jeg en knallfornøyd nå.. :) Så i morgen eller noe skal vi i banken og ordne oss felles konto tenkte vi, så blir det lettere å dele på mob.regninga osv.. :)


Så nå er Tjœrnås fornøyd!! ;) YAY!!

Får vel avslutte snart...David kom hjem fra barber'n nå, og vi skal ha en begivenhetsrik kveld med middag og mobil-nerding tenkte vi.. ;) tjihi.. Og i tillegg har jeg masse lekser å gjøre.. :)

Update kommer snart igjen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar