mandag 24. januar 2011

Lørdag og søndag i New Jersey! =)

God ettermiddag! Nå har bloggen stått og surret og jobbet i tre timer omtrent, for å prøve å laste opp en film jeg filmet på lørdagskvelden hos svigers..bare for å gi dere lesere en lien stemningsrapport på hvordan jeg har det hver gang jeg omgås salsa-dansende puertoricanere.. ;)
Men jeg ga etterhvert opp å laste den opp...tok en evighet..skal prøve igjen senere.. Men for nå får dere nøye dere med det vanlige...bilder og tekst.. ;)

Vi satte kursen mot Jersey på lørdagskvelden.. David hadde glemt bilnøklene på jobben, så da måtte vi alle sammen presse oss inn i SUV'en til tanta...haha. Ut på tur, aldri sur, right?
David og Leche fikk dermed nyte bagasjen.. Stakkars.. :p

Så sånn så de ut da vi kom frem og de endelig kunne strekke på bena.. :

Fremme ble det mat, mat og mere mat.. As usual.. =)
Ble også drinker, kake...ja, alt som hører med en bursdagsfeiring.. :)


Karla, David, Leche og Miguel. =) 

David, meg og Leche.. :) 


Så sang vi bursdagssang:

Og David blåste ut lysene:

Resten av kvelden gikk med til Baileys, Brandy, karaoke, salsadansing, og MASSE latter, skravling og moro.. :)

Karaoke!! 


Beatrix, Jaime, Leche, Karla, David og Breda=) 

;-D

David og jeg la oss vel sist tror jeg...klokka 6 om morran.. :) Og alle de andre stort sett hadde holdt ut til 5-tiden.. Knallkveld! =)


Søndagen slappa vi av. Sov, sov og sov...spiste, spiste og spiste litt til...og så på amerikansk fotball... New York Jets mot Pittsburgh Steelers.. Steelers vant... :p



Dro hjem sent i går kveld.. Og i dag har jeg egentlig bare sovet ut, spist frokost, og gjort lekser sålangt.. :)

Resten av dagen fortsetter vel i samme duren tror jeg.. ;)

Skal prøve å legge ut filmen.. STAY TUNED!!


-Camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar