torsdag 6. januar 2011

Family Day - Parris Island! :)

Hello! Da var Family Day over, og jeg har sett gutten min igjen.. :D:D:D Ubeskrivelig deilig!!
Dette blir en forholdsvis kort update..klokka er snart ett på natta og jeg skal opp igjen i halv syv tiden. Men litt skal jeg da få rablet ned om dagen min i Parris Island.. ;)



Vekkeklokka ringte 4 i dag tidlig og jeg spratt opp. Rart med det når man skal opp for å gjøre noe man har gledet seg lenge til.. ;)
Klokken 6 var vi fremme i Parris Island.. Parris Island er marine basen...og det er faktisk en liten slags øy i seg selv.. Når man kjører ut dit er det vann på begge sider av veien.. :)

Da vi ankom var det pisskaldt og bekmørkt. Vi stilte oss opp med andre marine-familier, og venta. Etterhvert begynte vi å høre rop...sånne som militœret gjør vettu...sånn hvor alle roper det samme...og vi så en haug folk løpe rundt med lommelykter. Da var det rart å stå der og tenke på at David'n min var et eller annet sted inniblandt alle disse folkene.. :)

Klokka syv var det lysnet opp og det var tid for "motivational run".. Alle platoon'ene jogga i grupper, og vi fikk se de på nœrt hold.. Jeg så ikke David da..selv om jeg prøvde aldri så hardt å se etter han...men både moren og faren så han.

Ca. 500 marines har graduation samtidig som David...både gutter og jenter denne uka.. Uvanlig stor graduation fikk vi høre.


Etter det stakk vi for å kjøpe kaffe/ kakao..vandre litt rundt, osv. Også møtte vi opp i hallen der de etter hvert skulle komme inn og bli dismissed for dagen.
Her sitter jeg og venter på at klokka skal bli halv ti-ti, og at David og platoonen hans skal vandre inn. :)


Og så kom de endelig:

David står et eller annet sted i gruppa lengst til høyre i bildet..det er platoonen hans. Plt 2006.

Og så ble de endelig dismissed for dagen og vi løp ned for å finne han.
For aller første gang siden jeg møtte han for snart to år siden så jeg David gråte.. Han er ikke typen til det i det hele tatt, men i dag gråt han. Ntååww... :):):) Og det gjorde vi andre og.. =)
Meg og han bare et par minutter etter at vi møttes igjen for første gang på tre måneder.. :)


I løpet av de ca 5 timene han hadde fri viste han oss rundt omkring på basen, vi spiste, prata, og hadde det veldig hyggelig. :)

Her er vi på Obstacle Course'n...hvis jeg ikke tar helt feil... ;)


USMC Museum. :) Han sammen med mamma'n og pappa'n sin. =)

Også meg og han igjen=)





Når recruitene først ankommer Parris Island stopper bussen ved siden av disse gule fotsporene, og de blir jaget ut av bussen av en Drill Instructor og må stille seg her.....
--> bootcamp er igang.. ;)
Så vi måtte jo ta bilde.. Mamman hans, meg, og han.. ;)


Og så viste han oss barracks'ene....der de bodde.. :

Her sitter vi på footlocker'n hans, foran senga hans... :)

Var helt herlig å se han igjen!!! :)


Her er forresten jeg i t-skjorta mi.. ;) Hihi.. :) (speilvendt pga. kamera på mac'en) :p


I morgen er det graduation, og så er bootcamp FERDIG!!, og han får komme hjem med oss.. :)


Videre oppdatering kommer.. ;)


~ Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar