torsdag 20. januar 2011

God aften, godtfolk!

Det er torsdag kveld i New York. Klokka er kvart over ti på kvelden, og jeg er for en gangs skyld alene her. David dro inn til Manhattan etter jobb med Leche for å kjøpe no greier, og møte pappa'n til David på jobb..så de kommer hjem om en time-halvannen. :) I mellomtiden tenkte jeg å blogge.. :)

Her ligger jeg nå; med tv'n i bakgrunnen, i go'senga, i et varmt og deilig rom.....nydusja, og i pysjen. Bare påsan kommer hjem nå så har jeg alt jeg trenger for å sove godt.. :)

I går fikk jeg ordna masse.. Jeg dro til Atlantic Mall..handla en del smågreier på Target, og vindusshoppa masse. Møtte David da han hadde pause..han jobber nemlig like ved, og vi spiste lunsj på Applebees..
Kjøpte forresten denne veska på Target i går...de har ALT der..hehe.
Men jeg elsker den allerede..skinnveske er det og. :)

Vel hjemme rydda jeg og vaska, så turet jeg til butikken og handla MASSE mat. Og på kvelden lagde jeg middag. Hadde da på forhånd vœrt på telefonen med min kjœre mor en god stund og hun ga med alt av instrukser.. :) Så med en haug med mat, masse huskelapper, og ved godt mot dro jeg frem kjelene og satte igang.. ;) Ble faktisk ganske vellykket. Jeg lagde marinert filet mignon, med fløtegratinerte poteter og salat.. Og selv om jeg glemte et par kryddersorter og ingredienser her og der, og på tross av at hele huset var tåkelagt av røyk da jeg var ferdig, ble det smakende veldig godt..David var storfornøyd, og da er jeg storfornøyd.. :)

Ser ikke så delikat ut men..hehe. Var veldig godt..lover! ;)



I dag har jeg vœrt på skolen.. Første time i Brooklyn, så lunsj med Oda, og så videre til Manhattan.. Standard! ;)
På Manhattan klarte jeg ikke dy meg fra å stikke innom H&M..masse salg der nå.. Og der fant jeg denne:
En sort kåpe.. Før $ 80, nå $ 15.. KUPP!!!!! :) Var knallflaks da...tror det var den siste igjen. Og den var i min størrelse. Jackpot! Har letet etter en sånn halvlang kåpe, som er casual men likevel fin nok til fest, lenge nå.. :)



Så var det skole noen timer, og så var det videre til Herald Square for å finne gave til David. Og det fant jeg.. ;) Men gidder ikke skrive her hva det er enda.. ;)

Så med skolesekk (ja, faktisk!), veske, og armene fulle av handleposer kom jeg hjem til Brooklyn på senettermiddagen. Og siden har jeg vœrt her.. Gaven er pakket og klar, så nå er jeg klar for å få han hjem så jeg kan gi han bursdagsnuss ved midnattstider.. ;)

Vi blogges!

- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar