fredag 14. januar 2011

Koselige dager med David'n min=)

Hejhej! Nå har jeg endelig lœrt meg å rotere bildene på denne mac'en her, og har gjort om litt i blogginnstillingene og, så spent på hvordan dette blogginnlegget blir seendes ut. :)

De siste par dagene har vœrt veldig koselig. Vœrt sammen med kjœrsten og hatt the time of my life. :)

Onsdagen brukte vi her. Hadde store ambisjoner om å dra til Manhattan for å dra på Ripleys - Believe it or not.....museumet. :) Så vi ordna oss og trasket ut døra....etter ca to blocks bestemte vi oss for at det var altfor kaldt til å bruke kvelden ute, så vi stakk på Foodtown isteden. Kjøpte nacho-ingredienser, også kjøpte vi en kartong vin, og satte kursen tilbake til casa'n.. :)

Kvelden ble tilbrakt i kjelleren sammen med Miguel, Raven og Karla..med film, hjemmesnekra nachos, og vin. :) Myyyysigt!

I går var det skole igjen på meg. Hadde som vanlig første timen i Brooklyn. Veldig deilig faktisk...siden det er så close to home. Og attpåtil har jeg ei norsk jente i klassen..Oda! 
Hadde aldri trodd det skulle skje at jeg møtte på nordmenn i klassen på Brooklyn-campusen. Men joda.. Så Tjœrnås er fornøyd.. Nå har jeg noen å sitte sammen med, gjøre oppgaver med, lunsje med, og skravle norsk med.. Ikke feil.. ;)


I pausen i går stakk jeg hjem for å lunsje med David.. :)
Og mens jeg var på skolen hadde han vœrt ute og handlet litt, og han hadde kjøpt denne til meg:

Yayy!! Trengte virkelig føner altså. Og han husket jeg hadde irritert meg over at jeg ikke hadde det her om dagen, så da kjøpte han det til meg.. Og han hadde kjøpt rosa til og med...som matcher rettetanga mi, og som støtter brystkreft-saken.. :) Yay.. =)


Så var det tilbake til skolen for meg. 

På kvelden var det hjem å fikse meg, og så ut på middag med David. =)
Vi begynte å kjøre og endte opp i Bensonhurst.. Spiste middag på Outback Steakhouse. Yumm.. :)




Kjempekoselig kveld!!...har savnet sånne middagsdater med han skikkelig. Så var ekstra kos nå, å gå ut å spise, drikke margarita's, og skravle masse i koselige omgivelser. :)


Vel hjemme var det natta ganske fort.. :)

Nå er klokka halv åtte på morran, og jeg har vœrt oppe i 3 (!!!) timer allerede... Tru det eller ei.. ;)
David måtte nemlig tidlig opp i dag for å dra til Long Island.
Han har jo fått en måned hjemme før han må dra igjen, men bare 10 dager av de er fri..resten må han jobbe på marine-kontoret, som recruiter assistant, og hjelpe til å rekruttere folk til marinen osv. Og i forbindelse med det måtte han til Long Island i dag for å registrere seg eller noe sånt på hovedkontoret der... :)

Så her er gutten min i dag tidlig før han dro...i uniform og greier! :


Nå sitter jeg her i senga og vurderer hva jeg skal finne på. Jeg må ut å handle noen småting, vaske rommet, rydde, skure kjøleskapet, se Frustrerte Fruer (gikk glipp av episoden på søndag..tjihi..)...og..ja...spise frokost I guess..?! Vet ikke om jeg gidder alt det i dag, men skal prøve å få gjort noe av det før Dave kommer hjem igjen.. Me fœr sjå!

Hmmm...noe nytt å oppdatere om tru...egentlig ikke.. Eller jo... Det har jo vœrt så kaldt her på rommet etter at vinteren kom. Og vi fant ut at det var pga. delvis dårlig isolering...rommet mitt ligger jo ut mot gata, og har både vindu og dør ut, da blir det fort kjølig. Så i går isolerte David det som isoleres kunne. :) Tjihi.. Og i tillegg kjøpte vi en elektrisk varmeovn til å bruke når hovedvarme-greia ikke står på. Så i natt var det varmt og godt her.. :) Finally!


Nå får jeg vel enten sove, eller begynne å finne på noe her.. Haha.. ;)

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar