lørdag 8. januar 2011

USMC Graduation & Surprise Party!! :)

Hello.. :) Her kommer en update igjen.. :) Etter middag og et par øl med svigers på torsdagskvelden, samt blogging osv, la jeg meg.
Klokken 06.30 var det opp igjen.. Fiksing, ordning, utsjekking, og så satte vi snuta mot Parris Island igjen....ca. ti minutters kjøretur fra hotellet. :)
Vi var vel i Parris Island rundt 08.30.... Klokken 9 begynte Graduation! :)

De marsjerte inn på plassen, platoon etter platoon. David var i Platoon 2006, og de kom sist inn av guttene, deretter marsjerte to platooner med jenter inn.

Så var det graduation tid...med marsjering og hele pakka.. :) Varte i en time, og så var bootcamp offisielt over for han og de ble dismissed.. :) YAY!!
David er han i grønn uniform..... ;p



David er faktisk på bildet her...litt vanskelig å forklare..men fjerde hodet som synes tydelig, fra venstre av...det er David'n min! :)


Da de endelig var ferdige løp vi ut på plassen for å møte de...deretter var det bare å hente alle tingene hans og forlate Parris Island.. :)


Resten av dagen loka vi rundt. Foreldrene hadde fått byttet fly så de fløy hjem med oss.
Først spiste vi på Applebee's..vi handla litt, vi kjørte oss vill...jah. Haha..
Anyhow...vi kom oss til flyplassen til slutt, og på flyet hjem.. :)

Her fikk han endelig scrapboka.. :)


Alt gikk som smurt da vi ankom Brooklyn....jeg fikk lurt han ned i kjelleren, og der møtte et stort "SURPRISE" han da han kom inn. Der var venner og familie samlet for å ønske han velkommen hjem, og det hele ble en kjempekoselig kveld med mat, litt drikke, musikk, og masse historier å høre på fra bootcamp..kjempekoselig kveld! :)

Vi var vel ikke i seng før i halv fire tiden tror jeg.. :)
Gutten min og meg!! :)










Det har vœrt helt fantastisk å endelig få han hjem. :) Hatt det kjempehyggelig. :)

I dag sov vi vel til ti-tiden.. Så begynte David å pakke ut alt fra baggene sine..tre smekkfulle bager fulle av uniformer og marine-klœr+utstyr.. :) Så nå ser rommet ut som 2. verdenskrig igjen..haha.. Menmen.

Så ble det frokost på Faros med Leche og Karla. Og så dro Karla og jeg hjem mens David og Leche dro for å handle. Han har jo nesten ikke noen klœr som passer lenger, for han har jo gått ned enda mer i bootcamp. Så de tok seg en handlerunde.. Imens har jeg fått tatt igjen det jeg ikke har rukket å se av Frustrerte Fruer, og ellers slappet av her hjemme. :)

Nå kommer han snart hjem og vi skal vel ut å finne på noe gøy i kveld. Jeg tror vi skal i bursdagen til dattera til dama til tanta...FAKTISK! haha.. ;)

Så nå får jeg snart hoppe ut av morgenkåpa og begynne å fikse meg. Ville bare fortelle dere om Graduation, velkomstfesten, og hvordan det er å ha han hjemme igjen.. :):):)


Piz out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar