onsdag 5. januar 2011

Fremme på hotellet i South Carolina=)

Hola! Da var jeg fremme i South Carolina.. :)
Satte avgårde ved tolv tiden på dagen i dag. Taxi til LaGuardia Airport..sovna faktisk i taxien...haha..har nesten ikke sovet siste to nettene fordi jeg har hatt så mye å fikse. Men ja...anyhow. Flyet gikk litt før tre. Bittelite fly.. 1 sete, så midtgang, og så to seter. Haha. Aldri sitti i et så lite fly før. Men var digg. Jeg digger jo å sitte ved vinduet pga utsikten, men samtidig er det digg å sitte ved midtgangen fordi da kan jeg gå på do etc. når jeg vil uten å klatre over folk. Haha.
Så å sitte i et sete som var mellom vindu og midtgang var knall. ;)

Her er noen bilder jeg tok da vi fløy ut av New York. Tok en runde i lufta og fløy over Hudson River nedover...og da fikk jeg jo knallutsikt rett til Manhattan.. ;)
Nedre del av Central Park.. :)

Skyskraperne.. :)


Pent, sant?! :)

Etter to timer i lufta...hvor jeg også sov/ dormet mesteparten av veien, landet jeg i Savannah, Georgia. Der sto svigers og venta pa meg. De hadde tatt et tidligere fly, og ventet på meg i leiebilen sin. Så kjørte vi til South Carolina. Jeg var kartleser, svigerfar kjørte...Under at vi kom frem med mine kartleser skills egentlig. ;) Men en time senere var vi fremme her på Quality In..


Rommet mitt:





Fremme her dro vi rett på "The Corps Store"..der de har alt av marine-greier. Vi "må" nemlig kle oss i fargen til battalionen til David i morgen.. Han er i 2nd battalion, og de har fargen gul. Så det var jo kjempevits i å stresse rœva av meg med å finne antrekk til dette da. Haha.. Blir sikkert kjempelekkert med en gul t-skjorte utenpå.. ;) Menmen. :)
Her er det jeg kjøpte.. ;) T-skjorta...noen klistremerker, pins og nøkkelring, og en sykt kul bokser. ;)

Så var det ut å kjøpe mat..tilbake på hotellet...spise på rommet til svigers, og så var det inn på mitt rom.. :) Nå har jeg skrudd varmen på for fullt her...tatt en halvtimes varm dusj, og er straks klar for senga.. ;)
Så her sitter jeg nå:


I morgen DRAR vi fra hotellet halv seks på morran. :/ Så jeg må vel opp 4...MINST!
Og nå er klokka ti på kvelden...så jeg får vel avslutte her. Oppdaterer nok i morgen igjen.. ;) Er overlykkelig for at det er wifi her. :D yay!


Natta folkens. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar