søndag 2. januar 2011

OPPDATERING: Skoleslutt, juleferie i Norge, Newyears eve, og skolestart! ;)

Hola! Deeeet var paa tide det. Har rett og slett ikke hatt tid (tatt meg tid) til bloggen. Og hadde planlagt et laaangt innlegg, men det rekker jeg ikke. La inn alle bildene for to dager siden, saa naa sitter jeg her paa skolen, med 40 min igjen av pausen min, og tenkte aa bruke den paa dere.. ;)

Det er 4. januar i dag...foerste dag paa skolen etter ferien. STAS!
Hadde foerste time 9 i dag tidlig, naa er klokka straks 6 om kvelden, og jeg skal vaere paa skolen 4 (!!) timer til. Saann gaar det naar man satser paa to dager skole i uken istedenfor fem...da blir det lange dager. Menmen. ;)

Kjapp update da. ;)
Hoestsemesteret sluttet rolig. Hadde fri torsdagen foer jul, og fredagen tok jeg meg fri...rettere sagt..jeg var syk, og kunne ikke bli syk til Norge. Saa da fikk jeg avtalt med laererene mine at jeg sendte presentasjonene mine paa mail og slapp skolen.

Fredagen slappet jeg av..var med og pyntet kjelleren til bursdagen til lille niesen til David, og tok noen drinker.. :)

Loerdagen var det 2-aars bursdag for lille Aaliyah.. :)
Stikkord: Hello Kitty-tema, kaker, mat, klovn...hmm..jah! Suksess!
Her er bildene fra det:





Loerdagen gikk turen til Jersey..jeg sov hos svigers, og pappan til David kjoerte meg til flyplassen dagen etter.

Turen til Norge, via Stickholm, gikk smertefritt. Flaks at jeg valgte mellommlanding i Stockholm..i mellom-Europa var det jo tidenes snoekaos! ;)

Kjempegodt aa komme hjem igjen, og se mamma, pappa, broedrene, besteforeldrene, tante, onkel og soeskenbarn, alle vennene mine, og gamle kollegaer. :)

Marte-bestis og meg. :)


Fammen.. ;) Her er julekortet vaart fra i aar.haha.

Jentevors med snuppene:


Hildegunn og Kristin bestiser.. :)



Lille julaften tok vi turen til hytta..feiret jul der. Utrolig koselig, og kjempegod stemning!
Her er hytta:


Mor og yngstebror. Vi bestemte oss nemlig for aa finne et lite juletre utafor hytta selv i aar..bare for kosens skyld.. :)

Tre noetter til Askepott....ingen jul uten... ;)


Peeent! :)


Hytta igjen! :)



Boys'a mine...pappa og broedrene. :)


Julemiddag. :)


Pakker.. :)


Og chilling....flink til det seh. ;)


Julefrokost med nesten hele slekta=)

Foerste juledag gikk turen ut. Vorsen var kjempekos..hos Susie-min. Men ute var det kaos. UGH! Jeg skal aldri ut 1. juledag igjen...holdt paa aa bli klemt ihjel i jakkekoen jo..ukult!



MI CASA:

Og siste kvelden hjemme var alle besteforeldrene paa besoek... :) Verdens beste besteforeldre!!:

Kort oppsummert: Masse kos med familien!!!! Og venner.. :) Selv om jeg ikke fikk moett paa langt naer alle vennene mine mens jeg var hjemme. Men saann er det naar man bare er hjemme ni dager...og jeg kom i hovedsak hjem for aa vaere sammen med min elskede familie! :)
Saa faar ta igjen kvalitetstiden med vennene mine til sommeren.. ;)

Masse god mat...ALTFOR MASSE. Foelte jeg rulla meg gjennom sikkerheten paa Gardermoen da jeg skulle dra igjen. Haha.. ;) Godis, godis, og mer godis...

Hmm..hva mer...EKTE NORSK JULESTEMNING, rett og slett!! LOVE IT!!! :)

Paa vei tilbake til Junaiten:

Og her er synet som moette meg i gata mi i Brooklyn.. SNOE!! Masse snoe!! ;p

Etterpa kom et par stressende dager tilbake i NYC med handling, scrapbooking, utpakking....you name it.
Ja, maatte forresten kaste alt i kjoleskapet og...hadde nemlig skrudd seg av i jula. Jackpot! Saa kyllingen jeg dro fra foer jul var ikke like innbydende lenger etter 10 dager i romtemperatur. Haha.. Lukta DOED!!! Og siden min egen mor hadde lagt seg for lengst da jeg trengte saare raad ringte jeg svigermor, og hun sa jeg sku vaske med klor og putte en aapnet pakke bakepulver inn der..det absorberer visst drittlukt. Men ja..jeg synes fortsatt kjoleskapet er nasty..saa her har det gaatt i takeout.lol. Skal jo dessuten reise igjen i morgen saa med min flaks skrur det seg vel av igjen mens jeg er borte og jeg maa kaste alt igjen. Saa nei, det gidder jeg ikke.. ;)

Men ja..har gaatt i ett siden jeg kom tilbake..

Nyttaars aften feiret jeg hos Ashley..og for foerste gang paa eeeevigheter gadd jeg aa bruke sminkekosten litt skikkelig:

Saa ble det feiring hos Ashley inn i de smaa timer.. :





De siste par dagene har jeg ogsaa stresset. I gaar var verst. Hadde skolefri men var likevel her inne for aa betale skolen, kjope skoleboeker osv. Saa maatte jeg til frisoeren for klipp og striper.. Saa var det pedikyr og oyenbryns voksing. Og saa var det masse klesvask og rydding + vasking av rom.

David kommer jo hjem paa fredag saa naa maa baade rommet og jeg se bra ut igjen.Haha.. :)

Anyhow!! Jeg drar i morgen, og ville bare oppdatere kjapt forst.. Sikkert et eller annet jeg har glemt aa skrive om naa..men whatevvz..har ikke tid. Jeg skal i timen om typ 20 min, og jeg maa spise forst.

Men jeg skal proeve aa blir flinkere til aa oppdatere, selv om David'n min kommer hjem naa.. :)
AHHHH JEG GLEDER MEG!!!

Saa ja, i morgen stikker jeg til South Carolina for aa ta del i Graduation'en hans i Parris Island...marine basen. :)

Vi blogges!

~ Camilla. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar