onsdag 15. desember 2010

Straks juleferie=)

Hei og god aften! :-)
Her er ting som de pleier..NYC er kaldt, jeg stresser med skole, julegaver, og reiseplanlegging, og ellers er jeg stort sett her hjemme.
Litt unntak har det vaert da..faktisk. Møtt venner de to siste kveldene. Unntakstilstand! Haha. Tirsdagen var jeg innom dormen og hilste på Kendal. Han ga meg en øl fra Trinidad, hvor han er fra; Carib Lager. YUMM! :) Og vi satt og skravla og hørte på reggae et par timer.
I går var jeg innom Ben (Big-Ben), for han drev med et prosjekt for meg til David's scrapbook. ;) Skal vise dere når boka er ferdig..vil ikke røpe noe nå. ;) Så da ble det er par timer med Ben og datteren hans, og skravling der og. :) Kos å vœre sosial iblant og. Jeg er jo sjelden utenfor huset om dagen. Heldigvis har jeg tanta og søstra til David boende her i huset og da, og de er kule begge to. Også Sanat da. Så jeg er da ikke heeelt usosial selv om jeg er mye hjemme=)

Men ja, der spora jeg av...

Jeg hadde siste eksamen i dag. Matte. Klokka 8 om morran. Så litt over syv var jeg på vei vandrende bort til subwayen. Må ha sett ut som en overvektig eskimo der jeg gikk. Jeg våknet nemlig i dag med sår hals!!!! Så ja..tights, bukse, ullsokker, 3 gensere, dynejakke, vanter OG votter, skjerf, lue, og hette oppå lua. Jah...litt av et syn. ;p

Etter eksamen, som gikk sånn midt på treet tror jeg, stakk jeg til Soho, så til Union Square, deretter var jeg innom Canal street og titta, og så dro jeg til Century 21 ved World Trade Center (Ground Zero). Var der med Lenemor for noen uker siden, og nå dro jeg tilbake. Så nå er de fleste julegavene kjøpt inn. Deilig å få i boks.. :)

Så var det innom skolen og levere research essayet mitt, før jeg dro hjem.

Tilbake til min såre hals.. Jeg kan ABSOLUTT ikke bli syk nå. TIDENES dårligste timing. Så jeg har sluka te, te, kaffe, te, og mere te i dag..både på Manhattan og her hjemme. Har også knasket c-vitamin tabletter som en annen junkie.
Også var jeg på apotek delen av Walgreens i sta og kjøpte dette:
Hostedrops, MASSE te, og vidunderlige NyQuil. NyQuil er mot influensa og forkjølelse, og det er søvndyssende, så jeg skal slurke det i meg etterpå, og få meg en god natts søvn, og så satser jeg på at halsen er bedre i morgen.. Den er egentlig ikke vond-vond nå heller. Og jeg hoster nesten ikke, og er heller ikke 'dett i desa'...lol. Men jeg skal bli HELT fin igjen. MÅ det før jeg skal hjem.. ;)

Anyhow..nok om det.

Nok om alt egentlig, for jeg har ikke stort mere å melde om. Hehe.. ;)
I morgen har jeg fri. Er nemlig offisielt ferdig med Computer Class, så da var det jo ikke noe poeng i å møte opp i morgen. Fikk forresten B+ i standpunkt.. Fornøyd med det:)
Har to fremføringer på fredag, og så er dette semesteret overstått og det er juuullleeefeeeeerriiieee!!! :D YAY!!!!! ;D



Her ligger jeg nå:
Har kledd meg i både pysjbukse, genser og ullsokker for natten. Skal pokker ikke fryse.. ;)


Snakkes.. :)

~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar