tirsdag 28. september 2010

Kveldsskriblerier fra NYC=)

Siden jeg sa jeg skulle bli flinkere til aa oppdatere bloggen tenkte jeg aa like godt skrive enda et innlegg i dag.. Har ikke skjedd stort siden sist, med siden David akkurat dro for aa trene, og tv'n ikke har noe spennende aa by paa tenkte jeg aa slenge inn et innlegg til.

Siden sist har David og jeg tatt oss en god matbit paa et nytt sted som er kommet her i omraadet...Soho Grill. Endelig et sted med sunn mat og. De har alt fra burgere, taco og burritos til wraps, sandwicher, salater, fruktsalater and so on.. Og jeg har inntrykk av at selv tacosene og burgerne osv er laget paa en sunnere maate enn de fleste andre steder rundt her. Jeg velger ihvertfall aa leve i troa..
Saa jeg er meget fornoyd. Vi pleier aa bestille fra de, men i dag tok vi turen. Kos! :)

Etterpaa dro vi og handlet inn matvarer. Fant ut at det var paa tide aa fylle kjoleskapet med noe annet enn pils.. Saa i morgen skal jeg lage hjemmelaget matpakke til skoledagen.. :)

Saann ser matkroken min ut naa:
Har en haug med forskjellige frokostblandinger, litt div knekkebroed, mellom maaltid barer, havregryn, melk, broed og paalegg...osv.. Og et tonn papp tallerkener og plast kopper og bestikk.. Kanskje ikke veldig miljovennlig men utrolig praktisk for en travel (?) og lat student.. ;)
Har ogsaa faatt meg kaffekoker. Det er den svarte saken oppaa kjoleskapet. Fikk den av mamma'n til David, og den er genial for den er for en person. Man putter bare koppen under, og vips!
Jeg har jo faktisk begynt aa drikke kaffe...riktignok med sukker og melk i.. Men likevel ekte kaffe.. :) Kanskje jeg endelig begynner aa bli voksen..? Hehe.. :)

Ellers har jeg vaska gulv og tatt oppvasken... Kanskje et lite husmors emne ligger gjemt langt inni meg ogsaa..? Naa maa jeg bare laere meg aa lage mat..heh.. :p


Det var kveldsupdaten fra froekna i New York!
Snart er det natta for meg (jeg begynner paa skolen 8 i morra...ugh!..), og god morgen til dere i gode, gamle Norge! Ha en fin dag! ;-)




See ya!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar