mandag 27. september 2010

Siste helga foer skolestart!

Hei og hopp!
I dag er det mandag, og i dag begynner alvoret...egentlig.
Jeg sto opp klokken halv aatte for aa gjoere meg klar for foerste dag paa Berkeley College.
Foelte meg klar for aa trosse regnvaeret og slenge meg paa subwayen inn til byen.
Men mens jeg tittet over papirene over hvor og naar vi skulle moete opp osv en siste gang, og samtidig tekstet med ei venninne som skulle paa samme moete, og som sa hun allerede var paa vei, saa jeg paa papirene at det sto to forskjellige tidspunkter. Den jeg hadde sett sto det 10-1 paa, den andre 9-12. Og i og med at klokka var kvart paa ni da jeg saa det, droppet jeg rett og slett aa gaa. Med tanke paa at det kun var et info moete i dag, og det i tillegg regnet som bare det ute, OOG jeg var sen, hoppa jeg ut av antrekket og inn under dyna igjen. Er ikke forelesninger foer i morgen, og da SKAL jeg seff dra..om det saa er tordenvaer og dyp snoe.. ;)

Saa jeg ble under dyna litt lengre og laa og saa paa frokost tv med David, foer vi fant ut at vi maatte faa noe ut av dagen. Dermed pakket han gymbagen og dro paa treningssenteret, mens jeg hoppa inn i jogge outfit'en min og loep ut i regnvaeret.

Saann saa jeg ut foer jeg jogga. David synes jeg ser saa prototyp jogger ut, med capsen og alt..saa han mobber meg hver gang..og denne gangen tok han et bilde.. haha :)


Jeg fikk meg altsaa en frisk joggetur i regnet, som heldigvis hadde gaatt fra holjing til duskregn.. Og vel hjemme igjen tok jeg en real runde styrke..
Saa hoppa jeg i dusjen og tok tidenes lengste, diggeste dusj. :) Og naa sitter jeg her da, og venter paa at Dave skal komme hjem saa vi kan spise no lunsj eller noe..

Imens skal jeg oppdatere litt paa helga osv.. :)

Jeg var jo i Jersey sist jeg skrev..paa vei hjem tok jeg dette bildet:
Paa vei til huset dems i Jersey kjoerer vi nesten alltid forbi denne gata seh. Og jeg maatte jo ta et bilde av skiltet foer eller siden.. :)

Hjemme paa onsdagskvelden satte vi oss paa terrassen igjen, David og jeg. Vi tok frem vin kartongen, og satt der og skravla, spilte kort og diverse drikkespill til langt paa kveld. Veldig koselig.. :)



Torsdagen er noe uklar.. Blir saann naar dagene er saa like, og man er saa late som vi har vaert. Men vi var ihvertfall innom marine stasjonen til David igjen.. Paa kvelden saa vi filmer, foer David skulle dra paa treningssenteret mens jeg gikk en tur. Mens jeg gikk tur skulle jeg tukle litt med iPhonen, og til min enorme skuffelse merket jeg at skjermen ikke funket mer.. :( Saa jeg faar ikke skrudd den av eller noen ting. Faar ikke sjekka noen ting, og den er komplett ubrukelig. Saa naa bruker jeg en eldgammal Nokia mens jeg er paa jakt etter ny iPhone eller en Blackberry.

Fredagen...husker ikke helt hva vi gjorde da heller. Men mest sannsynlig gjorde vi fint lite. Paa kvelden aapna vi slusa paa vin kartongen igjen.. :) Foerst litt her oppe paa balkongen min. Saa litt nede med Miguel og Co. Saa merket vi at to av de som har leid naborommet her samt to venner av de satt paa terrassen bak huset og tok noen drinker. Saa vi slang oss paa de. Endte med en Four Loko handletur borti gata, og mye moro til langt paa natt.. :) Naboene vaare er et kjaerestepar fra Slovakia, og de var her for aa jobbe denne sommeren.. Har sett de mange ganger men aldri egentlig prata med de. Saa typisk da, at dagen etter vi ble kjent med de og fant ut at de var utrolig allrighte, dro de hjem til Slovakia igjen.. Menmen. Hadde en morsom kveld med masse sprudlevann ihvertfall.. :)

Four Lokos.. :)

Loerdagen tilbrakte vi i senga..David var en smule klein..jeg var bare lat. Saa vi laa i senga og bestilte takeout, saa paa filmer osv..

Saa kom plutselig Leche paa overraskelsesbesoek. Dave har ikke fortalt noen andre enn familien og meg at han ikke har dratt.. Og jeg har bare snitcha til mine norske venner og her paa bloggen, saa alle andre tror han har dratt.. Men Leche hadde faatt nyss i at det ikke stemte da, saa han sto plutselig i doera her.
Vi tre bestemte oss etterhvert for aa dra med oss Raven og Miguel, og dra inn til Manhattan for aa henge med Karla i leiligheten hennes. And so we did.. Kjopte med noen oel og dro avgaarde..
Dave og meg paa loerdagen.. :)

Karla, Leche og David hos Karla.. :)

Miguel.

I gaar, soendag sto vi opp, ordna oss og satte snuta mot Jersey.
Moren og Co. hadde grilla en hel kalkun.. YUMM!! Herregud jeg spiste meg saa mett at jeg trodde jeg skulle sprekke!
I Jersey.. David med kusinene sine Sheena og Sheerly.. :)

David og meg med yngsteungen til Sheena.. :)


Etter noen timer i Jersey skulle vi sette kursen til New York igjen..og jeg kjoerte!! Saa med bilen full satte vi snuta mot NYC, med meg bak rattet, bestemora foran og gutta bak. Og flinke meg geleidet oss trygt ut av Jersey, via Staten Island til Brooklyn.. :) Oevelse gjoer mester.. ;)




Naa kom David hjem..jeg er sulten.. :)



Preiks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar