søndag 19. september 2010

Byebye baby, byebye!

Ahh naa har gutten min dratt...ut i den store verden!!! ...eller..foreloepig er han bare paa et hotell i Staten Island da.. Men han skal snart dra ser det ut til.. Uff..kommer tilbake til det...kjapp update paa helga forst.. ;)

Fredagen slappa vi bare av...til en forandring..hah. David trente litt..jeg slackan..handla litt osv.. Og ellers saa vi bare filmer...
Ogsaa spilte vi kort foer vi la oss... Jeg laerte han aa spille Idiot..fun fun fun.. :):)
Kortspill paa senga paa en fredagskveld.. Det er oss og pensjonistene, liksom...som spiller litt kort og er i seng foer ti hver kveld. haha. Vi har faktisk nesten uten unntak lagt oss mellom 9 og 11 paa kvelden hver dag i halvannen uke eller noe naa... Fresht!


Loerdagen dro vi ut til Jersey paa formiddagen.. David ville si hade til foreldra og div. annen familie..
Mens vi var der lagde mamma'n hans suppe til oss.. Er sann sjoemat/ skalldyrs suppe.. Hun har laget den noen ganger foer, og naa begynner jeg endelig aa bli vandt til aa spise den...de putter nemlig hele skalldyr oppi, saa innimellom suppeslurpinga maa du dra ut hele krabber, bite "hull" i skallet paa de og knaske det som er inni av mat.. :) Veldig god og mettende suppe da.. :)

Saann ser krabbene ut foer hun slepper de i kjelen.. De her levde i det bildet ble tatt..saa blir de bare skyllet og kasta i kjelen.. :

Etter suppa dro vi tilbake til Brooklyn.. Dusja, slappa av, OG SAA KOM LENE!!!!!! Min New York BFF som jeg ikke har sett paa nesten 3 mnd.. Ahh..sweet! Ble en veldig koselig kveld.. Lene og jeg drakk vin.. Etterhvert kom Karla en tur. Hun drakk noen drinker, og David shotta litt..paa tross av dietten han har maattet holde seg til.. Saa paa tom mage var det ikke mange shottene som skulle til. haha.. Men vi spilte kort, panne-leken, mimeleken,..osv. Kjempekoselig! Og David sa det selv og, at han kunne ikke hatt en bedre siste kveld her i Brooklyn for naa.

Lene og David.. =)
Lene, Raven, David og meg.. =)
BFF'ene!
Karla og David:)


I dag vaaknet vi klokka 7 (!) etellerannet.. Saa vi hadde nok av tid paa morran da.. Saa paa tv, slappa av...sweet.
I 11-tiden begynte vi aa traske mot marine stasjonen hans.. Var saa deilig vaer ute..saa vi gikk istedenfor aa kjoere.. Dessuten var det jeg som skulle kjoere han, OG KJOERE BILEN ALENE TILBAKE HIT om vi hadde kjoert..og med forventninger om aa grine som en sliten kolikkunge etter aa ha sluppet han av var det kanskje like greit at vi gikk. Hurra for trygg trafikk! (..damn, det rimet og gitt..lol)..
Soestra hans plukka oss opp da vi var nesten fremme, saa han fikk sagt hade til henne og niesene sine. Saa ble det farvel da..trist som alltid.
David og jeg da vi trasket igjennom Prospect Park foer i dag.. Stakkars gutten min, ser ut som han er crackhead tynn.. Han har jo slanka seg ca en kilo om dagen siste uka.. Spist saa og si ikkeno og likevel trent. Usja.. :/
David og meg i parken foer i dag! :)
Og plutselig ble fremkomsten i parken heller verre. Det var jo en tornado som fresa igjennom Brooklyn her om dagen, og det er tydeligvis ikke rydda opp overalt enda.. Saa vi maatte leke klatremus. :)
David med to av niesene sine paa armen.. :)
David og storesoester Kimberly.. :)
Ogsaa David og meg da.. ;)


Etter aa ha sluppe av David ble jeg med Kim og barna videre...vi spiste lunsj i sola paa en meksikansk restaurant. Og saa stakk vi til Manhattan og moette Karla og Davids tredje niese, Makayla. Stakk paa lekeplassen med de, og gikk bort til Hudson River.. Vaeret var helt konge. Saa det ble en veldig koselig dag, foer jeg dro tilbake til Brooklyn og var tilbake her i 6 tiden i kveld.
Soestrene til David og doetrene dems paa kaia ved Hudson River.. :)


Da jeg kom hjem var jeg heeelt utslitt! PUH.. :/ Lang dag, og naar man i tillegg har foelelsene paa hoeyspenn blir man sliten. Saa jeg tok meg en dusj, hoppa inn i Davids t-skjorte (snufs), kjoepte meg et par pizza stykker, og slang med opp i senga og saa paa tv.. Digg!
Saa saann ser jeg ut naa...med Davids marine t-skjorte paa meg... :*


Jeg skal snart legge meg. Klokka er snart ti naa, og i morgen tidlig skal David moete marine legene, veie seg og ta de fysiske testene som trengs, saa da vet han sikkert om han drar. Men jeg har paa magefoelelsen at han drar naa. Han veier under makskravet, han har alltid klart de fysiske testene med glans, og brannskaden han fikk er naa bare smaa arr som knapt syntes.. Saa naa drar han nok fra meg...og da ser jeg han ikke foer til jul. Menmen.. Jeg skal vaere skolenerd og treningsjente..saa skal nok faa nok aa finne paa.. Dessuten har jeg jo Lene.. :) tjihi..
Jeg skal nemlig ogsaa begynne et nytt og helst drastisk sunnere liv i morgen... Alltid fint aa starte paa en mandag vett..haha..
Naar David har vaert 3 mnd i bootcamp og kommer hjem til jul helt fettfri og full av muskler skal ikke magen min henge over bukselinningen, saa naa begynner hardkjoeret, det er helt sikkert.. Haha. Ikke pokker om jeg gidder aa se ut som en julegris naar jula kommer.. ;)


Men naa gidder jeg rett og slett ikke aa skrive mer.. Naa skal jeg legge meg, saa jeg er lys vaaken og klar for aa hoere fra David i morgen tidlig.. SPENT! Men jeg krysser alt jeg har for han...han fortjener det her saa utrolig mye naa... ;)




Natta! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar