tirsdag 28. september 2010

1. skoledag paa Berkeley! :)

Naa er jeg hjemme i Brooklyn igjen etter foerste skoledag paa Berkeley.
David og jeg hadde nok en lat ettermiddag og kveld i gaar, og var i seng ganske tidlig, saa da klokka ringte i dag tidlig var jeg mer opplagt enn man skulle tro. Fikk vel karet meg ut av senga i syv tiden, og allerede snaue halvtimen senere var jeg paa vei ut av doera.

Tok frokosten paa Manhattan foer timen min begynte 8.55. Jeg hadde computer class i dag. Har heldigvis timen sammen med norske Caroline som jeg kjenner fra foer..saa det blir konge bra!! :)

Computer class virker enkelt... "Her ser dere noen ikoner..den blaa, med en stor W i, det er Word. Trykk paa den, saa kommer dere inn paa et skrive program....." osv, osv.. OMG! Og jeg overdriver ikke engang. Tror ikke Berkeley helt har skjoent hvilken generasjon vi er.. Hvem paa min alder kan ikke data? Men jaja..lette credits ihvertfall.. :)

Etter skolen fikk jeg kjopt meg de fleste boekene jeg trenger dette semesteret og.. Mangler bare en engelsk bok som jeg skal kjope senere denne uka. De var utsolgt for den.




Etter skolen kom Lene, og hun, Caroline og jeg stakk innom Starbucks en tur, foer de maatte tilbake til skolen mens jeg hadde friii.. :)
Saa naa sitter jeg hjemme og venter paa at gubben skal komme hjem fra Jersey.. :)



Snakkes.. ;)

1 kommentar:

  1. MISSUNNELIIIG!:) Jeg vill åå gå på skole deeer!:) Meen ikke sååå mange månedene igjen til mai nå;D Håper du stoorkoser deg og att Skolen var knall:)

    SvarSlett