tirsdag 7. september 2010

Helgeoppdatering fra New York=)

Paatide med en liten update igjen vel.. Foerst og fremst...orkanen Earl never made it to New York... :) Ihvertfall ikke som jeg merka. For her har vaeret vaert fint og godt..

Fredagen startet vi her med noen drinker, drikkespill og diverse, foer turen gikk videre til Ashley's hus for mer drinker.. Hihi.. :) What can I say....jeg har fortsatt sommerferie jeg.. ;)

Miguel, Raven, David og Leche her paa fredagen..

Raven, David, Leche og meg.. :)


Hos Ashley var vi helt til 4-5 om morran. Hadde det utrolig moro..var meg, David, Leche, Coco, Ashley, Chino og babyen dems.. :)
Isabella, Leche, Coco, David og Ashley.. =)

Meg og bebbisen.
D.A.L.C.
Ashley og meg=)
DALC og meg.. :) ..pokker aa hoey jeg ser ut i stiletter noen ganger..lol.


Loerdagen slappa vi bare av og saa filmer og saant.. Og spiste store mengder takeout.. Enten er forbrenninga mi fantastisk om dagen, eller saa ruller jeg innen slutten av september. Heh.. Blir spennende aa se gitt....lol.
Loerdagen var ogsaa Miguels bursdag..saa David, jeg, Raven og Miguel slackan her med et par drinker av denne typen:
..namm! Blander denne herligheten med sprite og tranebaerjuice, og vips: yumm!

Miguel, meg og Dave paa loerdagen.. :)

Gutten min og meg:)
Miguel fikk kake av Raven... :)


La oss forholdsvis tidlig paa loerdagen, for soendagen var det opp paa formiddagen, ordne seg, og aa sette snuta mot New Jersey..
I Puerto Rico er det en stor greie naar noen bestemmer seg for aa grille en hel gris.. Da kommer store som smaa, venner, familie...you name it. Da er det fest! Og nettopp dette sto paa programmet paa soendagen.. :)
Saa vi kom til Jersey litt etter 2 eller noe paa soendagen, og det ble fest det.. Tror ikke jeg lyver om jeg sier vi var vaertfall 40 stk der.. Noen kom og noen gikk. Fikk endelig moett alle kusinene til David og.. Kjemoekoselig, og utrolig artig soendag! Grisen var fiasko da, iflg. disse som kan dette. Saa tror de planlegger ny grisegrilling til helga..jippi!! Denne grisen ble nemlig litt for seig..ellerno... :p
Men jeg koste meg jeg, med oel, mat, snacks og masse hyggelige mennesker.. :)
Klar for Jersey.. :)
Grisen sjael..

David sammen med eldstesoestra si og moren sin. =)

David spiller trommer med alle barna som tilskuere.. :)
Griseservering...............
..........og kakeservering.. Pappa'n til Dave har nemlig bursdag snart saa det ble feiret i samme slengen.. :)


I gaar, mandag, var det Labor Day her i USA... Dvs. fridag. Vi slackan i Jersey og dro hjem paa kvelden.. La oss vel i ti tiden i gaar tror jeg det var. Saa i dag tidlig var vi tidlig oppe. Etter froskost paa Faros Diner, dro vi downtown for aa fikse noen aerender vi har hatt paa planen en stund, og etter det dro vi til havna ved East River.. Ved foten av Brooklyn Bridge har det nemlig kommet en ny park. Kjempefin, med flere gressplener, benker, osv..og ikke minst, kjempeutsikt! Saa vi slappa av der en stund.. :)
David titter utover elva.. :)
Meg med Manhattan i bakgrunnen.. :)
Langt der borte kan man skimte Frihetsgudinnen.
Oss to.. :)


Kjempefint vaer var det i dag og..nok en tropedag! Puuuh.. :p

Naa slapper jeg av hjemme med paasan...vi skal spise og se filmer tror jeg.. :)



Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar