onsdag 22. september 2010

Alle gode ting er tre..?

Da ble det ikke til at han dro naa heller..
Jeg satt jo som sagt hele mandagen og ventet paa a hoere fra han.. Formiddag ble til ettermiddag, ettermiddag ble til kveld. Og etter hvert som tiden gikk fikk jeg en lei magefolelse paa at han ble holdt tilbake denne gangen og.. Og ganske riktig..klokka halv aatte banka det paa dora mi, og der sto han.. :(

Det verste er at denne gangen var han faktisk klar til aa dra.. Vekta var riktig, brannskaden ble erklaert ferdig healed, og han har alltid tatt alt det fysiske av tester baade innen styrke og utholdenhet paa strak arm og faatt bra resultater.
Det som gikk galt denne gangen var at marine folkene leverte papirene hans for sent til de ovre kommanderende. Og dermed, siden han ikke var offisielt klarert foer mandagen da han var paa basen, ble han satt som stand by til aa dra ut. Dvs. at hvis noen av de andre som var der for aa shippes ut ikke hadde blitt klarert hadde han steppet inn og dratt. Men alle ble shippet ut, saa da ble han holdt tilbake igjen.
Og det verste er at David overhoerte en feit kid som veide seg og veide 2 pounds over maks vekta si, og i tillegg hadde stryki paa en av loepetestene, og han fikk likevel fikk dra, mens Dave ble holdt igjen for ett pound (en halv kilo) sist.. Sykt. Saa naa har han sendt klagebrev osv til marinen, saa faar vi se hva som skjer.. Faar haape alle gode ting er tre.. ;)

Men jo..han kom ihvertfall hjem da, paa mandagskvelden. Og vi trosta oss med aa trykke i oss nachos.. Naa kan han jo endelig spise litt normalt igjen.. Slokna tidlig paa mandagen...hadde vaert lang dag for oss begge..

I gaar startet vi formiddagen med litt trening. Dave dro paa treningssenteret, jeg gikk en to timers power walk i parken og trente litt styrke etterpaa. Foeltes bra.. :)
Resten av dagen tok vi et par glass vin, skypet med familien min, saa paa tv, slappa av og satt og skravla paa balkongen, bestilte takeout, tok en powernap.....ahh.. Life is good!
Og paa kvelden dro vi ut til Jersey..og JEG KJOERTE! :) Fra Brooklyn, via Manhattan til Jersey.. Saa da har jeg kjoert paa Manhattan for foerste gang.. :) Gikk saa fint saa.. :)


I dag bare slapper vi av forelopig. Skal vel tilbake til Brooklyn senere trur jeg.. :)





~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar