fredag 3. september 2010

Innflytning paa nytt rom! :)

Heihei!! Her gaar dagene som normalt.. Fartet mellom Jersey og New York som vanlig, men vaert mest i New York de siste dagene.. Da vi kjorte fra Jersey sist, paa onsdags formiddag, kjorte vi med vinduene oppe, paa motorveien, og likevel fikk jeg null avkjoling. All lufta som kom inn var supervarm. Eneste stedet jeg fikk bittelitt luft var paa toppen av Verrazano Bridge..i typ 80 km/t...da fikk jeg snev av avkjoling. Saa jeg foler at jeg er i syden-land om dagen.. Misforstaa meg rett...jeg klager ikke. Heller dette enn hoest-gufsete vaer.. Dessuten kommer hoesten og vinteren tidsnok uansett.. Men pokker aa varmt det er her... ;)

Fikk ogsaa endelig skypet litt med slekta her om dagen.. Paa tide.. :) Gleder meg til aa skype ALLE fremover..spes naar David drar...da kommer jeg til aa ha sykt mye fritid.. ;)
Modern og fadern! :)


Ellers var jeg snill kjaereste her om dagen.. Provde ihvertfall... :)
David og jeg har vaert sammen saa og si 24/7 siden jeg kom hit saa jeg tenkte jeg sku overraske han med en gave..............

......saa dermed tok jeg meg en liten handletur og kjopte Playboy, et fitness blad, et par oel og litt annet stash han digger.. :) ..saa han kunne ta seg et par oel og lese om manne-ting.. :)


--------------------------------

Ellers har jeg GOOD NEWS!!! Naa har jeg endelig flyttet opp paa rommet mitt.. Ble noen uker foer jeg dro hit til New York bestemt at jeg skulle leie av faren til David. Familien hans har jo flyttet ut til Jersey, og leier naa ut hele huset her i Brooklyn rom-vis.. Jeg fikk bestemme rom foerst her, og bestemte meg for rommet som gaar ut mot veien i 2.etg.. Dette var rommet David bodde paa i sine yngre aar, og naa de siste aarene har soestern hans Karla bodd her..
Dette rommet er herlig, fordi det har tilknyttet en balkong, som jeg har helt for meg selv.. Og fra balkongen har jeg utsikt over hele gata.. :)
Leia her er ikke verst, og inkludert er seng, kommode, bord, kabel-tv og internett.. Senga er stor, og har mange skuffer og skap i seg, saa jeg er superfornoyd. Jeg har ogsaa faatt overmadrassen, dyna og alle putene til David..han skal jo sove hos meg naar han er hjemme uansett.. Saa her kommer jeg til aa sove som en prinsesse.. :)

Flyttet inn i gaar, og som jeg har nevnt foer tviholder New York paa sommeren...her er det fortsatt over 30 grader om dagen, saa mens jeg drev og flytta i gaar trodde jeg at jeg skulle smelte! Saa foer vi la oss monterte David aircondition paa rommet her.. Det var prikken over i'en, jeg sov som en engel! :)






David like foer sengetid.. :)


Rommet er ikke helt klart enda da.. Skal flytte kjoleskapet mitt opp her, og skal ogsaa kjope et par bord til her, og kanskje et teppe til gulvet...noen hyller kanskje.. Og fremkalle bilder av kjente og kjaere..
Men er ihvertfall kjempefornoyd saalangt.. Jeg vet jeg kommer til aa stortrives her. Akkurat passe stort til meg, og David..naar han er hjemom.. Og i tillegg har jeg de fleste av New York-vennene mine boende i omraadet her.. Saa jeg er superduperfornoyd. Er ogsaa spent paa det aa bo alene..tror det faktisk blir veldig digg. Kan ha besok naar jeg vil. Blir ikke vekket 7 om morran av roomies som foener haaret.. Ja, i det hele tatt.. Jeg er kjempefornoyd! :)



Naa ser jeg sola har gaatt ned og brisen begynner aa bli til vind. Orkanen Earl er vel like rundt hjornet, saa spent paa hvordan vaeret blir i helga.. :)


God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar