onsdag 15. september 2010

De siste par dagene,,

Hei! I det siste har jeg bekymret meg litt for alt dette med skolen. Laanekassen har naa brukt to mnd paa a behandle soknaden min. De sa ikke fra foer jeg allerede var i USA at det manglet dokumentasjon paa div. greier, paa tross av at jeg ringte foer jeg dro for aa se at alt var som det skulle, nettopp saa jeg skulle slippe aa ordne noe herfra... Men uansett da..takker vaere pengelaan av mor og far er skolen naa betalt. Laanekassen har ogsaa endelig mottatt all dokumentasjonen de ba om. Og mine kjaere kolleger i Blaker Sparebank fikk overfoert penger til skolen i gaar, saa i gaar ettermiddag, paa vei hjem fra Jersey, kjorte David meg til midtown Manhattan, og jeg fikk kommet meg paa skolen og registrert meg, osv. Saa naa har jeg faatt timeplanen min og klassene jeg skal ha dette semesteret...matte, engelsk, computer class og fashion.. Blir bra trur jeg!
Fikk ogsaa laget ID kort.. Her er det:
Litt daarlig bilde men... :p



Liten update paa siste dagene.... Soendagen dro vi til Jersey. Faren til David hadde bursdag, saa planen var ny grilling, men det regnet som bare det. Saa det ble innendoers matlaging, og kake.. Kos.. :) Var der noen timer foer vi satte snuta til Brooklyn igjen.. :)

David og jeg med to av niesene hans paa fanget.. :) Setter saa pris paa at David synes det er moro a oedelegge alle bilder med grimaser..haha.


Rene, Miguel, David og Leche.. :)

David og meg! =)

...og Leche og meg.. :)


Mandagen var vi tur/retur Jersey opptil flere ganger... Sto opp og dro rett til Jersey. David maatte fikse no sykehusgreier i forbindelse med brannskadene... Saa dro vi tilbake til Brooklyn. Slappa av her, og saa tilbake til Jersey paa kvelden igjen. Sov i Jersey. Tilbake i gaar...da David slapp meg av ved skolen.. Og da jeg kom tilbake til Brooklyn hadde jeg typ 5 min paa meg til aa pakke en sekk og sette meg i bilen ut til Jersey igjen. Haha.. Jaja... I dag tidlig vaaknet vi og dro rett til Brooklyn..
Saann ser det ut naar man kommer ut av tunnellen og inn til Jersey City... :)


Naa er vi som sagt i Brooklyn. Vi sitter bokstavlig talt og venter paa dritten naa. Haha.. David har tatt flush et par ganger foer.. Fin maate aa rense kroppen paa, og man mister en del vekt naar all dritten som ligger og ruger rundt i fordoyelsessystemet kommer ut.. Saa han tar det naa for aa miste de siste par kiloene foer inspeksjon paa fredag. Saa jeg hang meg like godt paa og slukte en flush jeg og.. Romantiske vi seh. Saa naa sitter vi og venter paa at magen skal begynne aa rumle. Haha.. Ekkelt, i know.. Men hey, er vel egentlig mest naturlige tingen i verden, sant...? ;)

Jeg har akkurat slukt nesten hele denne... ;)


PS... Lene er tilbake, og jeg er saaa happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tjihi..


Snakkes.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar