mandag 20. september 2010

Venting, venting, venting...

Hallois.. Naa sitter jeg her og venter paa aa hoere fra Dave.. Klokka er naa 10.46 paa morran.. Jeg har vaert oppe siden 07.30. Vet han maatte opp 5 i dag tidlig..saa optimistisk som jeg er haapet jeg han kanskje visste om han var good to go innen 7-8 tiden.. Men naa er den altsaa snart 11, og verken jeg eller foreldrene hans har forelopig hoert noe.. Dvs. at jeg fint kunne sovet 3-4 timer til istedenfor aa staa opp i dag tidlig..menmen.. ;)
Jeg blir nervevrak av det her jeg.. Jeg vil jo ha han her, men jeg vil ogsaa at han skal dra. Dette er drommen hans, og han har jobba og slitt hardt for det.. Puh..*krysser fingrene*..

Saa jeg sitter her jeg da.. Har sjekka facebook en million ganger. Lest alle bloggene jeg foelger et par ganger. Sjekka vg nett og dagbladet et dusin greier.. Sett paa morgenshowene paa tv, og naa sitter jeg og ser paa Crocodile Dundee (!), mens jeg prover aa faa tiden til aa gaa..
Har egentlig masse ting jeg vil faa gjort i dag. Vil blant annet fremkalle bilder og henge de paa veggen. Vil kjope et gulvteppe jeg har siklet paa, som jeg vil ha ved siden av senga.. Og jeg vil ut i finvaeret. Men jeg flytter ikke skrotten en centimeter fra verken pc eller mobil foer jeg vet hvordan alt har gaatt med David, saa da maa man bare smoere seg med taalmodighet og prove aa faa tiden til aa gaa.



Imens tok jeg noen bilder paa balkongen min..saa kan dere se.. :)

Der er utgangen min til balkongen, og den vakre stolen jeg chillern pa naar jeg sitter ute.. hehe.. =)

Utsikten rett ned paa bilen til David i innkjorselen..

Utsikt nedover gata.

Utsikt oppover gata.

Og saann ser det ut i doeraapningen.. ;)


Ellers skal jeg bli en flink blogger naa har jeg ambisjoner om.. Med oppdateringer oftere osv..
Maa bare faa avgaarde gutten min foerst.. ;)




Videre oppdatering kommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar