torsdag 16. september 2010

Nattestund har gull i munn...?

Naa sitter jeg her da..gubben ligger som et slakt ved siden av meg og sover soett mens jeg sitter her i tussmoerket med daarlige kjaerlighetskomedier paa tvn i bakgrunnen.
Med min flaks har jeg nemlig dratt paa meg blaerekatarr..rett foer leggetid. Jackpot.
Er jo langtifra foerste gangen..er bare saa slitsomt naar det skjer naar jeg skal legge meg..
Heldigvis er jeg ikke som mange av venninnene mine...som maa rett til legen og rett paa en 2 ukers antibiotika kur naar det begynner aa svi. Saannsett er jeg heldig..jeg slipper unna med store mengder vann...et dusin tissepauser og litt taalmodighet.


Saa naa sitter jeg da her.. Har akkurat helt i meg 3 flasker vann og tygd i meg en Herseys-sjokolade. Saann for troestens skyld.. (ikke at det egentlig er veldig synd paa meg men...var akkurat aa sjekka og det svir ikke mer, saa naa maa jeg bare vente til vannet er ute igjen..heh,,) Men anyway..der spora jeg av... Jeg har egentlig aldri likt sjokoladene her i USA..ikke at jeg spiser saa mye av det uansett etter at jeg kvitta meg med litt av valpefettet i fjor, men greit aa ha muligheten til aa trykke i seg en sjokolade om man skulle ha lyst da...


Saa joooda...i dag var David og jeg og handla.. Han skulle jo egentlig dra paa hotellet med marinen i dag for siste inspeksjon. Men i dag tidlig fikk han beskjed om at han ikke skulle dra.. Paa hotellet altsaa. Etter brannskaden han paadro seg rett etter jeg kom hit i august har marinen krevd dokumentasjon paa at han er good to go osv.. Han har skaffa de alt de har bedt om, men marine stasjonen hans har ikke klart aa levere papirene videre til de oevre kommanderende foer i gaar..saa naa var det altsaa ikke klarert med marinens egne leger. Makan til hoensegaard. Jeg trodde liksom at U.S Marine Corps var en serioes greie jeg.. Men vel vel...det kan vel diskuteres.. Forhaapentligvis blir alt klarert i helga og han kan fortsatt dra.. *krysser fingra*


Anyway da..vi dro ihvertfall til PathMark...handla inn litt, og deriblant denne herlige sjokoladen som jeg akkurat har trykka i meg... Yumm. Skulle tro den var norskprodusert (ryktene sier jo vi er verdens beste paa sjokolade i gode, gamle Noreg..). Helt herlig. :)
Litt maa man kunne seg unne seg naar man har paabegynnende blaerekatarr... :p
Fikk forresten ogsaa flytta kjoeleskapet mitt opp i dag.. Sweet! Passa bra naa som jeg har handla 5 forskjellige frokostblandinger (burde holde frem til juletider..hehe)..og masse annet stuff.

Ellers gikk flushen i gaar fint.. Deilig aa faa skylt igjennom systemet litt.. Tarmskylling neste..hehe. Neeida.. Jooda.. (Kanskje..:p..)
Foeler jeg skriver om saa mye fine greier naa..blaerekatarr, anal flush og tarmskylling. Digg. Jaja.. Pytt.

Naa har jeg planer om aa se littegranne mer paa tv mens jeg venter paa en tissepause til.. Saa skal jeg krype under dyna, finne armkroken til gubben og svippe inn i droemmeland....alt dette mens dere i Norge kverker i dere kaffe for aa holde oeynene oppe.. Tjihi..

Ha en fin dag!!


Natta=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar