tirsdag 31. august 2010

Latmannsliv i Brooklyn!

Heihei! Jeg er veldig daarlig med bloggingen for tiden...sorry.. :p Naa er klokka 1 paa formiddagen her.. Jeg vaaknet for en times tid siden..David sover fortsatt. Haha. Og vi la oss 11 i gaar. Jaja..blir vel uthvilt da.. =)
Saa da benytter jeg anledningen til en liten update..

Onsdagskvelden, etter forrige blogginnlegg dro David og jeg paa kino i Jersey. Kjempekos.. Knaska popcorn og saa filmen Expendables.. Kjempebra film og...anbefales! ;)
Torsdagen dro vi tilbake til Brooklyn. Var innom marine-kontoret en tur saa David fikk levert papirer fra sykehuset ang. brannskadene sine. Saa dro vi innom paa spontanbesoek hos Ashley, Chino og lille Isabella.. :) Skravla, saa filmer og bestilte inn middag. Kjempekoselig! :)


Ashley og lille Isabella.. (fikk ikke snudd bildene, saa da ble det saann her denne gangen..pyttpytt!).. ;)


Paa kvelden tok vi turen til Jersey igjen.. Blitt mye frem og tilbake mellom New York og New Jersey, men kos det. :)

David'n min og jeg! :) (legg merke til armen hans, som driver og peeler etter brannskaden..heh..)


Fredagen var vi her i Brooklyn. Judy kom, vi drakk Four Lokos igjen.. Skumle greier altsaa.. haha. :)

Loerdagen....en smule hung over.. menmen..
Tok etterhvert turen ut til Jersey forde. Masse familiemedlemmer av David var paa besoek hos foreldra hans..saa da ble det vin, middag osv, foer Dave, Miguel og jeg dro tilbake til Brooklyn utpaa senkvelden. Kjopte enda mer Four Lokos, og Judy kom over igjen.. :)
David sammen med noen kusiner, fettere osv.. Sheena, David, Kenny, Daniel, Miguel, og foran paa huk; onkelen Pipa.

Den beroemte Four Loko.. ;)

David hjemme paa loerdagsnatta.. Drakk Four Lokos, slappa av med Judy.. Saa paa stand-up og skravla.. La oss vel ikke foer 7 paa morran. Jeg sov riktignok et par timer midt i stand up sesh'en til Dave og Judy, men vaaknet til igjen og drakk litt mer utpaa natta. Kos!! :)

Soendagen slappa vi av tror jeg..Hmm..husker ikke helt.hehe...
I gaar var vi paa marine-stasjonen igjen. Gikk dit faktisk. Var knallsol og kjempevarmt, saa vi gikk. Etter marine-greiene gikk vi videre for aa finne et sted jeg kunne fakse no greier til Norge fra. Ga opp...klin umulig jo.. :(
Saa vi gikk istedenfor til Taco Bell og spiste lunsj/middag. Jeg har faktisk ALDRI spist der foer..paa tross av hvor hoeyt jeg elsker taco.. Saa var paa tide.. Og var utrolig namnam! :)
:):):)


I gaar kveld kom Leche.. Vi saa film og slappa av, og naa sitter jeg da her og venter paa at gubben skal vaakne. hehe..


Faar vel oppdatere mer senere...kanskje naar jeg faktisk har noe interessant aa oppdatere om. Haha..

Flytter forresten opp paa rommet mitt i morgen eller noe da...det blir moro.. Forteller mer om det senere.. :)




Adios ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar