torsdag 1. mars 2012

Jobb & jogging.

God aften godtfolk! Ahh..for en fin dag dette har vœrt.. :-) Ja...også noe bisarr da.. :p
Hmm..hvor starter man.....

Jeg begynte på jobb 8. Jobbet med Kacy i dag, og det hadde jeg gledet meg veldig til for vi har det alltid så morsomt sammen på jobb. Men da jeg kom inn så hun langtifra pigg ut.. Og ganske riktig... etter en stund sto jeg ved kassa og styra med telefonen osv, og plutselig hørte jeg et dunk bak meg. Jeg snur meg og der ligger Kacy kollapset på gulvet... :/ Jeg løp bort, ristet i henne, og hun våknet nesten med en gang. Hun virket som hun var som seg selv bare i veldig, veldig dårlig form. Hun nektet å dra på sykehuset, så hun ble delvis liggende og sittende bak der frem til taxien hennes kom.
Så ja, dere kan tenke dere jeg surra med espresso-maskinen, kunder, og hele sullamitten. HAHA! Kundene var veldig forståelsesfulle da, og jeg lagde latte'r, cappuchinoer, osv etter beste evne. *klapp på skulder'n*.. ;-) Lol. Fikk heldigvis tak i sjefen ganske umiddelbart etter det skjedde så en halvtime senere hadde han klart å sende en annen jente opp til butikken jeg var i, som kan espressoen perfekt og alt det. Så da hun kom og Kacy var sendt hjem gikk ting på skinner igjen. Snakk om start på dagen...lol. Bare glad det gikk bra med henne jeg.. :-)

Rett etter jeg kom hjem fra jobb. Se hvor søt Harry-gutt er i bakgrunnen=)


Hadde egentlig planer med Ashley etter jobb, men hun ble nødt til å avlyse. Og i kveld skulle jeg egentlig ut og ta noen drinker med Kacy....men det måtte naturligvis også avlyses. Lol. Så da har jeg tilbrakt dagen hjemme isteden..deilig. Jeg var også ute og løp i sta..i EN TIME!! Woooooot!! Formen er drastisk forbedret etter at jeg kuttet røyken helt. Mer om det en annen gang, men jeg er ihvertfall mer treningsmotivert enn noen gang. ;-) YAY!

Men dere, nå må jeg nesten køye. Kvelden ble plutselig fylt med pakking av en boks som skal sendes David i morgen, samt diverse annet tidsfordriv, så nå er klokka hœœrn fløtte meg snart 12am igjen...eller 00.00 som vi sier i Norge da. ;-) Jeppsi pepsi....me talast! 


Nattaaaa, og go' fredda! ;)


-the Cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar