onsdag 29. februar 2012

Jobb, skole, jobb, skole, og bonus på jobben!

Hallo! Overskriften snakker vel for seg selv.. Fredagen slappet jeg av, lørdag jobbet jeg, for så å ta turen til Jersey en svipptur for å besøke svigers. Skulle egentlig i bursdagsfesten til Kacy på jobben som fylte 30 forrige uke, men det ble ikke til at jeg orket å dra..
På jobben på lørdag kom plutselig helsemyndighetene innom. De sjekket alt som var, topp til tå, men Kacy og jeg hadde holdt butikken plettfri, så guess what?! Vi fikk en A, med kun to anmerkninger. :-) Jipppiii! A fra helsemyndighetene er jo beste karakteren man kan få, og kjempebra for butikken. Dermed betyr det også $150 dollar bonus fra eierne på de som jobber den dagen helsemyndighetene kommer. :-) Så Kacy og jeg har fått $ 75 i bonus hver. SWEET!

Lørdag kveld i Jersey.

Kacy og jeg på jobben..brifer med A'en vår! ;p


Og dette bildet under her sendte vi til han ene sjefen vår, Ronny, etter at A'en var mottatt! Han andre sjefen, svenske Per Johan, var faktisk tilfeldigvis innom butikken da de kom.. Strålende, for da kunne han hjelpe til med å ta seg av pratinga. ;) Vi er godt likt av sjefene nå..det er helt sikkert! :-) Tihi..


Siden da har jeg bare jobbet, gjort lekser, jobbet mer...trent litt. Vœrt på skolen... Jah..det vanlige egentlig! Og nå skal jeg snart legge meg! Skal bare ta meg en dusj og se noen sitcoms først. ;-)
Dette ble en kort update, og jeg har en følelse av at det er et eller annet jeg har glemt å informere om og..hehe. Menmen.. Pytt! Har en lang dag med masse planer i morgen, men kommer snart tilbake og oppdaterer videre! :-)

Ha en flotters dag allihoppa!

-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar