lørdag 3. mars 2012

På rømmen i Iran sa du..?

Hallo!! Lørdag kveld...jeg sitter med lekser. Utslitt etter jobbing i hele dag (tar på å smøre bagels og helle kaffe skal jeg si dere...tihi). Nå er klokken ti over halv tolv på kvelden og jeg gjesper som bare det.. Er det nå jeg offisielt kan regnes som voksen?! lol. Anyway.. Jobb i morgen og, så jeg skal legge meg nå. Ville bare si hei først da vett..

Dette var forresten meg i går:

Mens dette er meg i dag:
Ikke ta smilet som et tegn på at jeg er så altfor overlykkelig denne helgen. Jeg jobber jo tross alt 7 timer i morgen også...i Williamsburg..en halvtime hjemmefra..minst! Ugh. Men jeg er glad for at jeg er nogenlunde frisk igjen i det minste.. Noe jeg som dere sikkert skjønner ikke var i går..sånn utifra bildet mener jeg..
Joggeturen min førte med seg forkjølelse, så i går hadde jeg både middagslurer med feberdrømmer i, nysing, snufsing og slapphet pågang. Takk og lov for Theraflu da altså. En kopp før natta, og vips, etter en drøm som inneholdt mye rart (jeg og noen venner måtte rømme fra Iranske myndigheter i Iran, uten pass..jah!! lol.. Spennende drøm da..det får'n si!) våknet jeg mye bedre.. Og etter 7 kopper kamomille-te på jobben i dag var det gjort. Jeg føler meg fin igjen! ;-)

Men nå legger jeg meg. Ville som sagt bare stikke innom og si hei.. ;-)

Hade!


♥ Camilla.

2 kommentarer:

  1. Nå var jeg sikker på mannen din var på rømmen! Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Hahaha det tenkte jeg ikke over engang, at den kunne tolkes sånn ved første øyekast! LOL. funny! Skulle forsåvidt ønske han kunne rømme hit til meg NÅ! ;)

    SvarSlett