onsdag 21. mars 2012

Barnebursdag, bytur, og endelig spring break!! :-D

Hello..her kommer et noe sent innlegg om helgen min.. Den blir kjapp, da jeg har sløst bort halvannen times søvn allerede på å sitte å se på youtube-videoer av militœr-menn som kommer hjem og overrasker bedre halvdeler, familier, barn...i det hele tatt. Hatt skikkelig sippefest her da som dere kan skjønne, og gleder meg mildt sagt sinnsykt mye til å oppleve det selv snart! ;) Så ja, i og med at jeg skal opp om 6 timer og dra på jobb blir dette et kjapt innlegg... ;-)

Etter jobb lørdag var jeg kjapt hjemom før jeg hoppa i en taxi til Ashley's hus.. Der var det nemlig feiring av Isabella's 2. bursdag. ;) Kort oppsummert: Var der i 3 timer tror jeg det var...spiste, drakk, skravla. Kjempekos! :-)



Jubilanten:) Her etter å ha snappet en helium-ballong
innenfra og sluppet den ute.. Haha lille "uskyldige" Bella. :)

Lech, lillesøstern hans, Ashley og meg.



Hjemme igjen møtte jeg disse frøknene...niesene til David (og meg..tihi):
Malayla, som er part irsk, hadde grønt hår for
anledningen. Lørdag var jo St. Patricks Day og. ;)

Så ordnet Karla og jeg oss, tok en drink eller to, og satte snuta mot loungen Purple Rose i Bay Ridge, i Brooklyn. Møtte mange kjentfolk der, og hadde en finfin kveld..før vi fikk skyss med Dash og Lexa hjem. :-)
Svigersøss Karla og meg. :-)




Meg, Judy og Lexa:)


Hmm...det var en kjapp oppdatering.. ;-) Søndagen gikk med til altfor stort matinntak, joggedress hele dagen, masse tv-titting og filmer, og enda litt mat, iskrem og popcorn, i godt selskap med Karla, Makayla, og nabo Gerry. :) Super avslappende dag...deilig!! :-)

Ellers var siste dag med skole mandag, mens jeg leverte aller siste oppgave nå i kveld. Offisielt spring break...superdigg!!


Oppdaterer videre en annen gang, godtfolk! Nå må jeg få meg litt søvn.. ;-)



-the Cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar