onsdag 28. mars 2012

Slapp slappesen...

Her sitter vel dere og tror det kommer en liten update.... Der tok dere feil! Sorry.. :'( Lol.. Jeg er så slapp atte...litt småsyk blitt. Så etter jobb i dag tidlig har jeg egentlig bare ligget langflat, og for det meste sovet, uten overskudd til å gjøre omtrent noe som helst.. Håper bare dette ikke er influensa, men heller en liten 1-2 dagers... Anyway..jeg orker rett og slett ikke sitte oppreist lenge nok til å skrive stort innpå her akkurat nå.. Men det kommer....snart! lol.. Kan røpe så mye som at jeg har mottatt en personlig gave fra en Hollywood-kjendis.... STAY TUNED! ;-)

Harry er forresten også slapp.. Dette var i går, men det er stort
sett sånn han har sett ut i dag og.. Han har ligget her og sovet ved
siden av meg hele ettermiddagen. Søtnos.. Som matmor så vofs..!?

Nå skal jeg sluke en Theraflu (influensa medisin i te-form, for de som lurte), ta en varm dusj, og synke under dyna. Håper på å vœre bedre i morgen... 



Ha en flotters dag alle lesere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar