torsdag 8. mars 2012

Vår i New York: Utepils!

I dag bestemte våren seg for å stikke innom New York en tur.. Det var hele 73 degrees, altså 23 celsius grader her i New York City i dag! Ahh..herlig! :-) Etter et morgenskift på jobben sammen med Kacy tok jeg turen hjem, skiftet litt osv, før jeg møtte Kacy på jobben igjen klokken 1 da hun var ferdig. Derfra trasket vi noen gater avgårde og fant en liten pub/restaurant med navn Bar Toto, i Park Slope her i Brooklyn. Der satt vi i nesten tre timer. Mens skravla gikk spiste vi pizza og tok et par øl i sola. Deilig!! :-) Dager uten ytterjakke er herlige...gleder meg til skikkelig vår og sommer nå! 

Bilder fra lunsjen/utepilsen vår:








Kjempeflott dag. Skulle bare gjerne hatt det til å fortsette sånn... I morgen er det nemlig meldt ned mot nullpunktet igjen.. Phew..får håpe det ikke stemmer. ;p
Ellers har kvelden gått med til å pakke en carepackage for David som skal sendes ut i morgen. De er veldig opptatt der borte nå, så jeg har ikke snakket med han siden grytidlig søndag morgen.. Da hjelper det litt å i det minste pakke en pakke til han med ting...føler meg på en måte litt nœrmere han da, når jeg ikke får snakket med han engang. Har vel hørt stemmen hans to ganger i løpet av de siste tre ukene..? Det i tillegg til en dag med facebook-chatting utgjør ikke stort. Jeg savner han! Men men, snart er dette over. Gleder meg. ;) Jeg bestilte til og med "velkommen hjem" - skiltet mitt i dag..to kopier av det faktisk. Hver gang en unit kommer hjem fra en deployment fylles nemlig gjerdene på veg inn mot basen med "velkommen hjem"-bannere osv, så nå er mine bestilt. Yay! :-D

Anyway..har jobb i morgen tidlig, så får bli med dette for nå. Tok forresten masse bilder sammen med Kacy på jobben i dag, så jeg viser dere det i et eget innlegg veldig snart! ;-) Stay tuned!

God natt (og god morgen) folkens! ;) Håper dere får en superfin fredag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar